کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد مجازات الشمرانی بازیکن تیم ملی عربستان نرمش به خرج داده و تنبیه او در آستانه آغاز جام ملت‌های 2015 را به فدراسیون فوتبال عربستان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال عربستان خواست طبق ضوابط و قوانین این کشور مجازاتی برای ناصرالشمرانی به دلیل درگیر شدن با یک هوادار در پایان دیدار تدارکاتی مقابل بحرین تعیین کنند. به این ترتیب الشمرانی در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا با نرمش AFC روبرو شد زیرا در غیر این صورت بدون شک چند دیدار تیم ملی در جام ملت‌ها را از دست می‌داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا حادثه پیش آمده در راهرو منتهی به رختکن پس از دیدار دوستانه تیم‌های ملی عربستان و بحرین را خارج از محدوده اختیار خود دانسته و تصمیم‌گیری در مورد الشمرانی را به فدراسیون فوتبال عربستان سپرد. الشمرانی پس از شکست چهار بر یک تیمش مقابل بحرین ، در راهرو منتهی به رختکن با یک هوادار درگیر شده و او را هل داد. قبل از اینکه هم‌تیمی‌های وی بتوانند او را آرام کنند، الشمرانی بر سر دیگر هواداران فریاد زده و به آنان توهین کرد.

لازم به ذکر است، الشمرانی بازیکن تیم الهلال در فینال لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا هم پس از شکست مقابل تیم وسترن سیدنی به صورت متیو اسپیرانویچ مدافع تیم حریف تف کرد و هشت جلسه از همراهی این تیم محروم شد.
 
** مهاجم وسترن سیدنی: الشمرانی یک فوتبالیست حرفه‌ای نیست

شنیدن خبر حاشیه‌سازی جدید الشمرانی موجب شد تا تامی یوریچ مهاجم وسترن سیتی نسبت به حرکت او واکنش نشان داده و الشمرانی را یک فوتبالیست غیرحرفه‌ای بخواند.

یوریچ در این باره گفت: این شخصیت الشمرانی است. او اگر می‌خواهد در سطح حرفه‌ای فوتبال باقی بماند باید تغییر کند. ادامه چنین حرکت‌هایی نه تنها باعث تخریب چهره ورزشی او می‌شود بلکه اعتبار تیم ملی فوتبال عربستان را هم زیر سوال خواهد برد.

تیم ملی فوتبال استرالیا در بازی‌های جام ملت‌های آسیا با کویت، کره جنوبی و عمان در گروه A قرار دارد. مهاجم استرالیایی از اینکه در این مرحله با عربستان هم‌گروه نیستند ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم الشمرانی در بازی‌های جام‌ملت‌ها حرکتی انجام ندهد که عنوان برترین فوتبالیست سال آسیا را هم تحت تأثیر قرار داده و باعث ناامیدی فوتبال دوستان آسیایی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجازات ، فدراسیون ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار