تیم والیبال شهرداری تبریز پس از برد سه بر صفر تیم شهرداری زاهدان در هفته اول دور برگشت با کسب 16 امتیاز جایگاه صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی خیلی حرفه‌ای و سطح بالایی را مقابل تیم مدعی و رقیب اصلی خود اجرا کردیم.

وی گفت: با توجه به این که در نیم فصل نخست ما به سختی موفق به برد 2 امتیازی زاهدانی‌ها شده بودیم به همین دلیل شروع بسیار خوبی را در دیدار نیم فصل دوم مقابل آنها داشتیم شاگردانم در ست اول توانستند تمامی برنامه‌های ارائه شده را به مرحله اجرا درآورند و اجازه میدان‌داری را از حریف در خانه خود گرفتند.

وی تصریح کرد: پس از آن که زاهدانی‌ها نتیجه ست اول را واگذار کردند توان تیمی و فنی آنها در ست‌های دوم و سوم تا حد قابل توجهی افت کرد و ما به بهترین‌ نحو از اشتباهات آنها استفاده کردیم. به هیچ عنوان نباید گفت: عامل برد ما ضعف صد در صد زاهدانی‌ها بود بلکه قدرت بالای شاگردانم باعث شد تا به آنها اجازه خودنمایی ندهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه اظهار داشت: در این دیدار زاهدانی‌‌ها نتوانستند اسپک‌های قدرتمندی مثل بازی دوررفت بزنند و دفاع آنها جور نمی‌شد. به طور کلی ما سرعتی‌های حریف را در این دیدار مهار کرده و از کار انداختیم.

بناکار خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با چند صدم اختلاف پوئن نسبت به تیم میزان در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دادیم. ما دور برگشت لیگ امسال با دو بازی سخت و حساس مقابل تیم‌های زاهدان و میزان خارج از خانه آغاز می‌کنیم. خوشبختانه نتیجه بازی اول را به نفع خود رقم زدیم حال فقط مانده بازی با میزان خراسان. نتیجه این دیدار در صدرنشینی ما نقش به سزایی دارد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم جزو تیم‌های اول و دوم جدول رد‌ه‌بندی باقی بمانیم باید در مشهد موفق به شکست تیم میزان خراسان شویم با توجه به شناختی که از شاگردانم دارم بردمان در هفته دوم هم دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدرنشینی ، دفاع ، رده بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار