"اسامه حمدان" مسئول روابط خارجی جنبش حماس گدایی کردن از سفره سازمان ملل برای فلسطینیها نتیجه ای به همراه نخواهد داشت و باید به راه مقاومت ادامه داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مسئول روابط خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به پشت سرگذاشتن اخلافات این جنبش با ایران تصریح کرد : گدایی کردن از سفره سازمان ملل برای فلسطینیها نتیجه ای به همراه نخواهد داشت و باید به راه مقاومت ادامه داد .

"اسامه حمدان" افزود: رای ندادن آمریکا به پیش نویس قطعنامه پایان اشغالگری صهیونیستها نشان و تاکید بر این معنا است که گدایی کردن از سازمان ملل هرگز به نتیجه ای نخواهد رسید و تنها خط مشی مقاومت است که می تواند اراده و خواست ملت فلسطین را تحمیل کند.

حمدان گفت : حماس و ایران اختلافات خود را پشت سر گذاشته اند ضمن آنکه نزدیک شدن مصر و قطر نیز بر موضع دوحه در حمایت از مقاومت و ملت فلسطین تاثیر نخواهد گذاشت.

حمدان تلاش تشکیلات خودگردان برای پیوستن به دادگاه جنایات بین المللی را اقدامی دیر هنگام اما در مسیری درست توصیف کرد و گفت: همزمان با این اقدام باید تلاشهایی برای به محاکمه کشیدن رهبران صهیونیست به خاطر جنایاتی که در حق فلسطینی ها مرتکب شده اند ؛ صورت گیرد.

وی خواستار فعالسازی سازمان‌های فلسطینی و برگزاری کنگره ملی جامع با مشارکت همه نیروها و تشکل‌ها برای ترسیم راهبرد واضح و شفاف مدیریت مقاومت و نزاع با اشغالگران شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار