معضل همیشگی کمبود فشنگ همچنان بر اردوی تیم‌های ملی سایه انداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیر اندازی امسال در مسابقات آسیایی کسب کرد و اولین مدال طلای بازیَ‌های آسیایی موفقیت هایی را به دست آورد ولی با ابن وجود تیم‌های ملی اکنون در شرایط چندان مطلوبی به سر نمی برند یا با مشکل کمبود فشنگ دست و پنجه نرم می کنند و یا به خاطر نداشتن مربی در بلا‌تکلیفی به سر می برند.

سال 2015 حساس‌ترین و مهم‌ترین سال برای تیر‌اندازان است چرا که مسابقه بین‌المللی برای کسب سهمیه المپیک پیش رو ورزشکاران است و اولین مسابقات از اواخر سال 93 آغاز می شود.  
در این میان تیم ملی تفنگ که چند ماهی است در اردو به سر می برد نسبت به دیگر تیم‌های ملی شرایط بهتری دارد ولی مهم‌ترین مشکل تیم ملی در اردو همان معضل همیشگی کمبود فشنگ است.

از سوی دیگر در تیم‌های ملی تراپ  تپانچه شرایط فرق می کند تپانچه که چند وقتی است اردوهایش را به مربیگری سکینه خدابنده‌لو، آغاز کرد شرایط خوبی قراردارد البته تیم ملی با مشکل فرسودگی سلاح‌ةا و تجهیزات رو به رو است که تیراندازان آن را تحمل می کنند.

در این میان تیم‌ ملی تراپ همچنان در بلا تکلیفی، بدون اردو باقی مانده و هنوز هیچ مربی و سرپرستی برای تیم ملی مشخص نشده و تیراندازان همچنان در نگرانی مسابقات سال آینده و تمرینات هستند این نگرانی‌ها بیش از هرچیز دیگری روحیه تیم ملی را تضعیف می کند.

اکنون در حدود دو ماه از انتخابات فدراسیون تیراندازی و انتخاب مجدد سید مهدی هاشمی، می گذرد مسئولان قول دادند که طی دو ماه مشکل فشنگ را حل کنند ما می بینیم که این معضل همچنان پا برجاست و کمبود بودجه فدراسیون  هم به این مشکل همیشگی دامن می زند.

علاوه بر مشکل فشنگ و تجهیزات بعد از بازگشت تیم‌ةای ملی از مسابقات آسیایی و اتمام قرارداد مربیان قرار بود مربیان خارجی برای تیم ملی مشخص شوند ولی تاکنون این اتفاق رخ نداده و فدراسیون تا انتخاب سر مربیان جدید سرپرستی برای تیم‌ها انتخاب کرد ولی تیم‌ ملی تراپ همچنان بدون مربی و اردو به سر می برد.

با آن که در آستانه مسابقات جهانی قرار داریم همه رقبای ما، تیم‌هاان را برای حضور در مسابقات و کسب سهمیه المپیک آماده می کنند تیم‌های ملی ما باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند.
 
امیدواریم با وجود موفقیت‌هایی که تیراندازان ما امسال کسب کردند و توانایی حضورشان در مسابقات جهانی و المپیک بر همگان ثابت شد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و سایر نهادها همکاری بیشتری با فدراسیون داشته باشند تا با رفع این معضلات شاهد درخشش هر چه بیشتر ورزشکارانمان در مسابقات جهانی و المپیک باشیم و حد شتایستگی‌های تیراندازان را در عرصه جهانی ثابت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی ، فشنگ ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار