رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: قرارداد هنریکس بستگی به آن دارد که در هفته آینده بتوانیم منابع بودجه‌مان را از طریق اسپانسر تأمین کنیم.

خسرو قمری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تمدید قرارداد هنریکس سرمربی هندی تیم ملی کوهستان خاطر نشان کرد: هفته آینده با اسپانسری که برای عقد قرارداد صحبت کردیم به فدراسیون خواهد آمد و اگر به توافق نهایی برسیم و بتوانیم منابع‌مان را تأمین کنیم قطعا قرار داد نهایی را هنریکس عقد خواهیم کرد تا هدایت رکاب زنان‌مان را برای مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده بگیرد.

وی در خصوص تشکیل اردوی بانوان دوچرخه ‌سوار پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بانوان رکاب زن ما در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در این مسابقات حضور می یابند و ما پیش این مسابقات توسط کادر فنی تست‌هایی از آن‌ها خواهیم گرفت که تا هفته آینده ادامه دارد و پس از آن بهترین‌ها در اردو حضور می یابند  تا در مسابقات تایلند یک نتیجه خوب را کسب کنیم .

قمری، در خصوص وضعیت انتخاب سر مربی سرعتی برای مسابقات المپیک لندن گفت: در حال حاضر ما  خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنیم و پس از پایان این مسابقات و جلساتی که با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جلساتی خواهیم داشت تا بتوانیم منابع کافی را برای در اختیار گرفتن یک سرمربی خوب تأمین کنیم تا در 2 سال زمان باقی مانده رقابت‌های المپیک با حضور یک سرمربی خوب رکاب زنان‌مان را بر سمت و سوی مدال آوری در این رقابت بزرگ بریم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص اعتراض پراش به حکم کمیته انضباطی و مصاحبه‌هایی که انجام داده است اظهار داشت: محمودپراش، کارنامه انضباطی مشخص و معلومی دارد در کمیته انضباطی نیز به دلیل حاشیه‌هایی که در مسابقات به  وجود آورده عذر خواهی خود را انجام داد و اگر می خواست اعتراضش داشته باشد به حکم 6 ماه محرومیت تعلیقی باید همان موقع مطرح می کرد، نه پس از گذشت 2 ماه دوباره به حاشیه سازی دامن بزند.

وی در ادامه افزود: محمود پراش، جزو خانواده دوچرخه سواری است و اگر خود بخواهد در ابتدای لیگ امسال محرومیت وی به پایان می رسد و می تواند برای تیم خود رکاب بزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار