قمٍ؛

اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در قم

جمع زیادی از مرتلان استان قم در آخرین روز از مسابقات قرآن اوقاف حضور داشتند که برای شنیدن ترتیل به سالن مسابقات آمده بودند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ پایان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم با برگزاری رقابت‌های ترتیل و تحقیق در مجتمع فرهنگی امامزاده شاه‌سیدعلی علیه السلام انجام شد.
 
رقابت‌های تحقیق در دو بخش مقدماتی و فینال با حضور جمع زیادی از قرائت‌دوستان در سالن یادشده برگزار و سه نفر نخست این مسابقات معرفی شدند.
 
وی ادامه داد: آقایان مقدسی، خانی و شکوری سه نفری بودند که توانستند در بخش قرائت تحقیق و بعد از موفقیت در مرحله مقدماتی و فینال رتبه‌های برتر را کسب کنند.
 
محمدصالح نژاد، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: استقبال بانوان و قاریان، مرتلان و قرآن‌دوستان از آخرین روز مسابقات نشان از سطح بالای رقابت‌های قرآنی در قم دارد.
 
 
رشته تواشیح بین 5 گروه برگزار شد و در نهایت  گروه‌های میعاد، معراج و ولی عصر(عج)موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
 
آقایان محمدرسول مهدوی، محمدمهدی نجفی، علی فدایی، علی صافی، محمود بهرامی و روح الله آقایی اعضای گروه میعاد به عنوان اولین گروه این مسابقات را تشکیل می‌دهند.
 
 
 
فضا، سالن مسابقات، دکوراسیون و نحوه اجرایی این مسابقات از نکاتی است که بیشتر قاریان، مرتلان، حافظان و شرکت کنندگان در این مسابقات از آن به عنوان مزیت‌های این دوره از مسابقات یاد کردند.
 
 
این مسابقات از روز 8 دی ماه آغاز شد و در دو روز اول بانوان در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق و ... رقابت کردند ور وزهای بعدی به مسابقات برادارن اختصاص داشت.
 
 
مراسم اختتامیه این مسابقات امشب برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در هر رشته تجلیل می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.