گرت بیل گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا و هافبک باشگاه رئال مادرید از میل وعلاقه زیادش به ماندن در میان کهکشانی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شده است شایعات زیادی مبنی بر فروش گران قیمت‌ترین بازیکن دنیا یعنی گرت بیل شکل گرفته است.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که 16 ماه پیش وی را از باشگاه تاتنهام با مبلغ 85.3 میلیون پوند خریداری کرد، در این خصوص گفت ما هنوز هیچ پیشنهادی مبنی بر خرید گرت بیل دریافت نکرده‌ایم، هیچ مسئله‌ای وجود ندارد که قیمت پایه او چند است.

گرت بیل نیز که هم اکنون تعطیلات را در دبی می‌گذراند در این خصوص گفت: به منچستر یونایتد بروم؟

من واقعاً از حضور در رئال مادرید خوشحال هستم از این شهر، تغییراتی که وجود دارد و باشگاهی که در آن هستم، واقعاً عاشق آن هستم، قرارداد من سال 2019 به پایان می رسد و من در انتظار یک قرارداد تازه هستم. به هر حال من از حضور در رئال مادرید خوشحال هستم و امیدوار هستم که با این باشگاه بتوانم در آینده به قهرمانی‌های زیادی دست یابم.

من سال فوق العاده‌ای را با این باشگاه( رئال مادرید) سپری کردم من می‌خواستم به رئال مادرید بیایم تا قهرمانی متعدد را در عرصه‌های مختلف تجربه کنم و بتوانم کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی کنم و این همان چیزی بود که من می‌خواستم من امیدوارم بتوانم روند صعودی و رو به رشد خود را ادامه دهم و بتوانیم قهرمانی‌های بیشتری به دست آورم و من بتوانم از تمام توانایی‌های خود در این تیم بهره گیرم.

وی در ادامه در خصوص رونالدو گفت: او( کریس رونالدو) بازیکن فوق العاده تأثیرگذار است.
همه می‌دانند که او شبیه به چه چیزی است و چه جور آدمی است، واقعاً اینکه کنار او بازی کنی فوق العاده است. کاری که او انجام می‌دهد باعث می‌شود تیم به پیروزی رسد و در نهایت هم به صورت چشمگیری سطح فوتبال تیم ارتقاء یابد.

فوروارد‌هایی که در باشگاه رئال وجود دارند واقعاً خوب هستند، ما سه نفر که در تیم وجود داریم واقعاً از بازی کردن با یکدیگر لذت می‌بریم و به خوبی هم می‌توانیم با یکدیگر کار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیل ، رئال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار