عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اختلاف فکر و سلیقه‌ای که بین مسئولان نقل و انتقالات وجود داشت باعث شد که کارهای جذب بازیکنان‌ آن طوری که باید انجام نشود.

 مسعود معینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ اظهار داشت: در بین کمیته نقل و انتقالات نظر و سلیقه‌ وجود داشت و تفکر‌ما با تفکر نظری جویباری در دو مسیر خلاف همدیگر بود و این مساله باعث شد که روند نقل و انتقالات به کندی صورت بگیرد.
 
وی افزود: تمام وجود این مشکلات باعث شد که در بحث نقل و انتقالات آن طور که باید خوب عمل نکنیم چرا که بعضی از افراد دوست ندارند که باشگاه ‌ به روال منطقی و خوب خود پیش برود.
 
 معینی تصریح کرد: در ابتدای فصی سرمربی توسط هیات مدیره انتخاب شد و قلعه نویی کادر فنی خود را که متشکل از تعدادی بازیکنان قدیم استقلال بود معرفی کرد و ما نیز با این عمل موافقت نمودیم و امیدوارم افراد معرفی شده بتوانند منفعتی برای استقلال داشته باشند.
 
 وی بیان کرد: اما از نظر من جای خالی فردی مثل پورحیدری به عنوان مدیر فنی تیم در باشگاه احساس می شود.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: پورحیدری‌ با توجه به ویژگی‌های خاص و اطلاعات زیادی که از استقلال دارد در قبل نیز مشاوره‌های خوبی برای آبی‌پوشان انجام داده و نبود وی به عنوان مشاوره در حال حاضر برای من جای سوال دارد که چرا پور حیدری حضورش کمرنگ‌ شده است.
 
معینی‌ در ادامه افزود: در هر صورت اعضای هیات مدیره  و مدیر عامل باشگاه‌ همکاری لازم با کادر فنی را دشته است و سرمربی تیم مان نیز تشخیص داد که برای نیم فصل دوم یک تغییراتی را در تیم ایجاد کند و به همین خاطر مجبور شدند که بازیکنانی را که لازم بود خارج و یا جذب کنند.
 
وی بیان کرد: شواهد نشان می‌داد که بعضی از بازیکنان در تیم بی‌انگیزه بودند و میلی برای ارائه بازی خوب نداشتند و بعضی نیز میل به جدایی از جمع آبی‌پوشان را داشتند همانند پژمان نوری که به تیم ملوان پیوست و از طرف دیگر بازیکنانی که خود باشگاه ترجیح داد تا آنها جایگزین فرد دیگری شوند و در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که عنایتی جایگزین قاضی در باشگاه استقلال شد و البته نکته قابل توجه این است که تیم در خط دفاع نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جلب کند ولی با تمام این مسائل من حضور طالب لو را در جمع آبی‌پوشان به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم مشکل خط دفاعی تیم در نیم فصل دوم برطرف شود.
 
معینی درباره نقل و انتقالات تیم اظهار داشت: در کل نقل و انتقالات یک جنبه اداری و یک جنبه عملی دارد و همان طور که نظاره‌گر هستیم فوتبال ما سالهای سال است که از دست این جریان‌ها رها شده است و ما به عنوان عضو کمیته نقل و انتقالات صلاح دیدیم که بازیکنان را فقط  از لحاظ فنی و پزشکی مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
عضو هیات مدیره باشگاه افزود: وقتی یک مشاور فنی جایگاهی در باشگاه نداشته باشد چطور امکان دارد که کار نقل و انتقالات روی اصول و منطق صورت بگیرد!!
 
وی تصریح کرد: در کمیته نقل و انتقالات نیز اختلاف فکر و سلیقه وجود دارد و تفکر ما با تفکر نظری جویباری در دو مسیر خلاف همدیگر بود بنابر این با وجود این مسائل نمی‌توان کاری را از پیش برد.
 
معینی در پایان خاطر نشان کرد: تمام شرایطی را که قلعه نویی سر مربی تیم‌مان خواستار آن بود فراهم نمودیم اما به دلیل کمبود امکانات مالی آن طور که می‌خواستیم شرایط تحقق نیافت اما امیدوارم در نیم فصل دوم قلعه نویی تمام قول‌هایی را که به هواداران عزیز داده بود را عملی کند و نتایج قابل قبولی را در آینده به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فنی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار