هر چند منچستر‌سیتی‌ در رده دوم جدول‌ هشت امتیاز از چلسی عقب بود اما توانست طی هفته اخیر این اختلاف را برطرف کرده و حالا صدرنشین‌ جدول رده بندی لیگ برتر شود، موضوعی که از نظر جان تری غیر قابل هضم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسکای اسپرت، قرا رگرفتن منچستر‌سیتی در جایگاه اول جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس‌ برای چلسی که چندی پیش هشت امتیاز از آنان جلو بودند یک کابوس است هم اکنون منچستر‌سیتی و چلسی هر دو در جدول رده بندی 46 امتیازی هستند اما تفاضل گل بهتر موجب شد سیتیزن‌ها در جایگاه نخست قرار بگیرند.
 
 شکست تحقیر کننده چلسی از تاتنهام‌ با نتیجه 5 بر3 موجب شد سنگین‌ترین باخت آبی‌پوشان طی رقابت‌های چند فصل اخیر رقم بخورد جان تری کاپیتان چلسی زننده گل سوم مقابل تاتنهام بود اما نتوانست در نتیجه نهایی بازی تغییری بوجود آورد.
 
کاپیتان چلسی از قرار گرفتن سیتی در صدر جدول عقب زده است و گفت: از شکست مقابل تاتنهام و شروع‌بسیاری بدی که در سال 2015 داشتیم واقعا  متاسف هستم هضم صدرنشینی‌ سیتی برایم سخت است ما 8 امتیاز از آنان جلو بودیم اما حالا در امتیازات مساوی شده‌ایم از دست دادن صدرنشینی‌ناامید کننده بود اما باید خیلی سریع خودمان را جمع کرده و با پیروزی‌های بعدی نسبت به آن واکنش نشان دهیم. چلسی تیم بزرگی است و می‌تواند این ناکامی را جبران کند.

مورینیو: توازن را به تیم بر می‌گردانیم
 مورینیو بابت از دست دادن صدر نشینی چلسی اعتماد به نفس خود را از دست نداده و با وجود شکست مقابل تاتنهام گفت: روشن است که تعداد زیادی از بازیکنان خود را برای استراحت بیشتر در اختیار نداشتیم. باید به دیگر بازیکنان ذخیره چلسی فرصت حضور در میدان را می‌دادیم. همزمان با تلاش‌مان برای شکست دادن تاتنهام باید به آنالیز بازی یاران تازه وارد می‌پرداختیم.
 
از دست دادن اولین بازی نیم فصل دوم چیزی نبود که به دنبالش باشیم اما سنجیدن شرایط جدید تیم و تصمیم‌گیری در مورد بازیکنان نیمکت‌نشین هم دارای اهمیت زیادی بود.
 
من بازیکنانی برای تیم اول چلسی در اختیار دارم و بازیکنان دیگری که در شرایط خاص به میدان فرستاده می‌شوند. قصد داریم تعادل و توازن در ترکیب تیم ایجاد کنیم و ممکن است در این راه مجبور به پرداخت بهایی دور از انتظار باشیم.
 
ژوزه مورینیو در ادامه افزود: غیر ممکن است مربی بتواند پیش بینی کند دو، سه یا چهار بازی بعدی را پیروزی می‌شویم تا به حد نصاب امتیاز لازم برسیم، اما فقط می‌توانیم بر روی برد بازی بعدی متمرکز شویم نه بیشتر از آن. 

انتهای پیام/

برچسب ها: غافلگیر ، تیم ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار