مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:در طول یک سال گذشته حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باعث توسعه بخش مخابرات کشور می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران کاظم ابراهیمی صدر آبادی  گفت:  حمایت های وزارت ارتباطات در زمینه شبکه تلفن ثابت باعث رونق این بخش شده و در زمینه  تلفن همراه و دیتا نیز این روند به همین ترتیب بوده است.

وی  در خصوص مهم ترین برنامه شرکت مخابرات ایران  گفت: در تلاش هستیم امکان توسعه و تامین سیستم های انتقال مورد نیاز اپراتورها اعم از اپراتور های تلفن همراه ؛ ثابت و دیتا یا سرویس های ویژه را برای  شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم کنیم.

وی گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت ارایه کننده خدمات تلفنی شبکه ای گسترده در دست داشته و می تواند مسوولیت  تامین ارتباط ثابت را در اقصی نقاط کشور فراهم کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات  ایران همچنین  در خصوص مهم ترین برنامه این شرکت  در سال آینده  گفت:بیشترین حجم کار خود را در شرکت مخابرات در مرحله اول  روی این موضوع معطوف می داریم که تلفن های ثابت به آیتی بیس تبدیل شود و در مرحله دوم تلاش داریم  امکان توسعه سیستم انتقال موجود در  کشور را به حداقل دو برابر افزایش دهیم.

ابراهیمی همچنین گفت: طبق پروانه  شرکت مخابرات ایران، مکلف به خدمت رسانی به مردم البته با در نظر گرفتن سوددهی شرکت هستیم اما  با این وجود، با تمامی شرکت های بخش خصوصی نیز صد در صد آمادگی تعامل و همکاری را داریم.

وی درپایان در ارتباط با  حضور شرکت مخابرات  در مناقصه  طرح ارتباط رسانی به روستاها( ( USO گفت: مدارک لازم جهت شرکت در این مناقصه ارسال شده است و با وجود داشتن امکانات فنی  و کارشناسانی که در اختیار داریم  امید واریم که  از سوی وزارت ارتباطات برای انجام این پروژه  انتخاب شویم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار