مدير کميته امداد شهرستان خرم دره از جمع آوري 2 ميليارد و 800 ميليون ريال زکات مال در خرم دره خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛  مدير کميته امداد شهرستان خرم دره با بیان این خبر گفت : طرح‌هاي مهمي که به منظور محروميت‌زدايي و کمک به نيازمندان اجرايي مي‌شود، جمع‌آوري زکات است.

احمدی با اشاره به اینکه تا پايان آباه ماه امسال 2 ميليارد و 800 ميليون ريال زکات در شهرستان خرم‌دره جمع‌آوري شده است، افزود: اين مبلغ صرفا مربوط به زکات مال است.

وی ادامه داد: مبلغ جمع‌آوري شده در اين بخش به منظور حل مشکلات محرومان و همچنين احداث پروژه‌هاي عام‌المنفعه در شهرستان از جمله ساخت مسجد هزينه شده است.

مدير کميته امداد شهرستان خرم‌دره اين مسئول همچنين از جمع‌آوري صدقات توسط کميته امداد و به منظور حل مشکلات مختلف مددجويان خبر داد و گفت: صدقات نيز يکي از طرح‌هاي پردرآمد کميته امداد در کمک به محرومان است.

احمدي با اشاره به وجود 9 هزار و 300 صندوق صدقه در اين شهرستان بيان کرد: امسال بيش از 2 ميليارد ريال صدقه در شهرستان خرم‌دره جمع‌آوري شده است.

وي اضافه کرد: صدقات جمع‌آوري شده به منظور حل مشکلات فرهنگي، تحصيلي، معيشتي، بدهي‌هاي مالي و ... مددجويان هزينه مي‌شود.

مدير کميته امداد شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به ميزان مشارکت مردم در طرح‌هاي شفا و مفتاح‌الجنه و ياسين افزود: امسال در قالب اين سه طرح 201 ميليون ريال کمک مردمي جمع‌آوري شده است.

وي همچنين ميزان مشارکت مردم شهرستان خرم‌دره در طرح ماعون را 43 ميليون ريال اعلام کرد و گفت: اين طرح با هدف جمع‌آوري کمک در راستاي اشتغال نيازمندان اجرايي مي‌شود.

مدير کميته امداد شهرستان خرم‌دره با توضيح اينکه در مجموع تعداد طرح‌هاي مشارکتي کميته امداد 45 مورد است، خاطر نشان کرد: برخي از اين طرح‌ها به صورت مناسبتي و برخي نيز به صورت مستمر و دائمي طي سال اجرايي مي‌شود.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: جمع آوری ، زکات ، خرمدره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.