مديركل پذيرش و برنامه‌ريزی اعزام سازمان حج و زيارت از اعزام بيش از ۸۵ هزار زائر ايرانی به سرزمين وحی از ابتدای عمليات عمره تاكنون خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن سرخوش مديركل پذيرش و برنامه‌ريزی اعزام سازمان حج و زيارت گفت: براساس آمار دريافت شده تا صبح امروز شنبه ۱۳ دی ماه، ۸۵ هزار و ۸۰۹ نفر به سرزمين وحی مشرف شده‌اند. هم‌اکنون بيش از ۵۰ هزار زائر كشورمان پس از اقامت ده روز و انجام مناسك عمره مفرده به ميهن اسلامی بازگشته و حدود ۳۵ هزار نفر نيز در عربستان حضور دارند.
 
وی با بيان اينكه انتقال زائران ايرانی به سرزمين وحی از ۲۱ ايستگاه پروازی انجام میگيرد، افزود: تاكنون ۸۵ هزار و ۸۰۹ نفر به شهرهای مدينه منوره و جده اعزام شده‌اند كه ۱۴۱ پرواز آن به وسيله شركت هواپيمايی سعودی و ما بقی آن با دو شركت هواپيمايی ايرانی صورت گرفته است.

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزی اعزام سازمان حج و زيارت ادامه داد: طبق برنامه ريزی صورت گرفته، هر روز حدود ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در قالب ۲۵ تا ۳۰ كاروان از ايران اسلامی به سرزمين وحی اعزام میشوند.

وی درباره مدت زمان تاخير پرواز زائران عمره گزار گفت: خوشبختانه تاكنون آمار تاخير پرواز زائران ايران در عمليات عمره حدود ۹ دقيقه اعلام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، زائر ، بازگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار