نشست‌های پژوهشی دوسالانه دیوارنگاری شاهدان شهر با ارائه مقالات برتر پژوهشی دوسالانه برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سومین دوسالانه ملی دیوارنگاری- شاهدان شهر، مجموعه نشست‌های پژوهشی دوسالانه دیوارنگاری شاهدان شهر با ارائه مقاله در 9 موضوع پژوهشی کاربردی ذکر شده در فراخوان، قبل از اختتامیه سومین دوسالانه در دو روز و دو نوبت صبح و بعدازظهر در مجموعه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

در این نشست‌ها علاوه بر ارائه مقالات برگزیده دوسالانه، سخنرانی‌هایی مرتبط با موضوع دوسالانه ایراد خواهد شد. علاوه بر آن، مقالات بیش از 20 نفر از اساتید و دانشجویان و محققین دانشگاهی در حوزه  دیوارنگاری شهری ارائه خواهد شد.

نشست‌های پژوهشی به منظور فراهم شدن فضای علمی و آموزشی برای پژوهشگران و دانشجویان علاقمند و دست‌اندرکاران این رشته برنامه‌ریزی شده است. در این نشست‌ها مباحثی از قبیل هویت فرهنگی، نشانه‌شناسی، بررسی تحولات نگاره‌های دیواری، مطالعات تطبیقی، آسیب شناسی، پرتره نگاری شهدا و ... با محوریت شاهدان شهر ارائه می‌شود.

سومین دوسالانه ملی دیوارنگاری شهری در سه بخش مسابقه شاهدان شهر، بخش پژوهش و مروری بر آثار دیوارنگاری شهری، از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می شود. هنرمندان در بخش مسابقه این رویداد هنری با موضوع قرار دادن،آیات، اذکار و روایات اسلامی، رویدادهای زندگی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و یاد و خاطره ایثارگران (شهدا و جانبازان) به دوباره سازی دیوارهای از پیش تعیین شده در شهر تهران می پردازند. علاقمندان جهت دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.zibasazi.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.