مشاور معاون رییس جمهوری در امور ورزش دختران و زنان گفت: رویه فدراسیون فوتبال در انتخاب مدیران زن نادرست است و رییس این فدراسیون اگر قصد پیشنهاد پستی را به فردی دارد، باید ابتدا با وی چند جلسه کاری برگزار کند ودر صورت موافقت ، وی را منصوب کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،طاهره طاهریان بیان کرد:علی کفاشیان روز شنبه به یک باره در مجمع فدراسیون فوتبال مهین فرهادی زاد را به عنوان سرپرست نایب رییسی این فدراسیون معرفی کرد این در حالی بود که فرهادی زاد از این موضوع بی اطلاع و از طریق رسانه ها متوجه این انتصاب شده بود.

وی افزود: بلافاصله بعد از 3 روز رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد که الهه عرب عامری این سمت را برعهده خواهد داشت و دلیل آن نیز به گفته یک عضو مجمع فدراسیون فوتبال مخالفت فرهادی زاد با سرمربیگری امیر شقاقی در تیم ملی فوتبال است. طاهریان اضافه کرد: انتشار چنین خبرهای غیرواقعی از سوی فدراسیون بسیار بدتر از مسئله اول است.یعنی هیچ مساله و اولویت مهم تری در فوتبال زنان به غیر از سرمربی تیم ملی وجود نداشت یا همه مسایل فوتبال و فوتسال زنان حل شده بود و تنها مساله انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال زنان باقی مانده بود!؟

وی توضیح داد: فرهادی زاد اگر می خواست می توانست بعدها در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال زنان تصمیم بگیرد ، پس این موضوع اصلی مورد اختلاف طرفین نبوده است بلکه فرهادی زاد در مسایل اصلی با مسئولان فدراسیون فوتبال به جمع بندی نهایی نرسید.

مشاور معاون رییس جمهوری در امور ورزش دختران و زنان گفت: فرهادی زاد یکی از مدیران تحصیل کرده ، اخلاقگرا ، انقلابی وموفق کشور در امور برنامه ریزی و اجرایی است. وی سابقه مدیریت فنی سه دوره بازیهای زنان کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد ضمن این که وی با وزارت آموزش و پرورش نیز همکاری داشته است.

وی خاطرنشان کرد : کفاشیان بدون هماهنگی با یک مدیر برجسته ورزشی بحث همکاریش را با فدراسیون فوتبال مطرح کرد و این یک نوع بی احترامی است. از این رو باید شخص کفاشیان در این مورد و عدم همکاری این مدیر با فدراسیون توضیح دهد.

/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.