باشگاه لس آنجلس گالکسی‌ برای جذب استیون جرارد‌ دستمزد هفتگی 100 هزار پوند در نظر گرفته و به این ترتیب مبلغ قرار داد وی به 20 میلیون پوند می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، سران باشگاه سران‌ لس آنجلس‌ گالکسی‌موفق به توافق با استیون جرارد کاپیتان تیم لیورپول شده و مبلغ قرارداد وی برای پیوستن به لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا mls را 20 میلیون پوند تعیین کردند به این ترتیب جرارد در تیم سابق دیوید بکهام‌ دستمزد هفتگی 100 هزار پوند خواهد داشت.
 
 این گرانترین‌ نقل و انتقال صورت گرفته طی 19 سال‌ برپایی لیگ mls است  قرار داد جرارد‌ در این هفته رسمی می‌شود اما وی تا پایان ماه می و اتمام مدت قرار ‌دادش با لیورپول‌ در آنفیلد باقی می‌ماند.
 
قرارداد جرارد‌ با گالکسی‌ 18 ماهه معادل 2 فصل کامل mls خواهد بود او در پست هافبک جایگزین‌لاندن دو نوان بهترین فوتبالیست‌ تاریخ آمریکا می‌شود که چندی پیش اعلام بازنشستگی کرده بود.
 
** اسکولز: جرارد باید به چلسی می‌رفت
 
پل اسکولز‌ اسطوره باشگاه منچستریونایتد‌ معتقد است اگر زمانی جرارد تصمیم به ترک لیورپول را داشت پیوستن به تیم چلسی بهترین گزینه برای او بود.
 
اسکولز گفت: چلسی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال 2005 برای دومین مرتبه پیشنهاد جذب جرارد را مطرح کرد اوضاع چلسی‌ به خوبی نشان می‌داد آنان به قهرمانی‌های بیشتری طی سالهای بعد دست می‌یابند، جرارد هرگز با لیورپول قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرد، بهتر بود به چلسی منتقل می‌شد تا به همه افتخارات فردی‌اش، قهرمانی در لیگ را هم اضافه کند.
 
برخی فکر می‌کنند کار استیون درست بود و در تمام مدت به باشگاه آنفیلد وفادار ماند اما من مخالف هستم. نقل و انتقالات بخشی از فوتبال است. اگر من در یونایتد ماندم به این دلیل بود که بسیار خوش شانس بودم، تیمی قدرتمند داشتم که سالهای متوالی به قهرمانی‌های متعدد می رسید و من می‌توانستم با یونایتد به همه افتخارات دلخواهم برسم اما لیورپول چنین مشخصاتی نداشت که جرارد 26 سال نزد آنان بماند.

** توضیح جرارد در مورد ترک لیورپول
 
استیون جرارد قرار نداشتن در ترکیب ثابت تیم لیورپول را دلیل اصلی خداحافظی‌اش از آنفیلد اعلام کرد. جرارد گفت: برندن راجرز به من گفت زمان آن فرا رسیده تا میزان حضورت در زمین را مدیریت کنی. این جمله کلیدی کافی بود تا دریابم دیگر جایگاهی ثابت در تیم نداشته و زمان مناسبی است اگر باشگاه را ترک کنم.

وقتی برای مدت طولانی بازیکن ثابت میدان باشید شنیدن همچین حرفی برایتان دشوار خواهد بود. آرزو داشتم 10 سال پیش راجرز را می‌دیدم. می‌توانستیم با یکدیگر قهرمانی‌های زیادی برای لیورپول رقم بزنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، دیوید ، بکهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار