به دلیل شدت جراحت؛

تلف شدن خرس قهوه‌ای مصدوم دراردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: یک قلاده خرس زخمی در منطقه حفاظت شده مغان مصدوم شده بود و به دلیل شدت جراحت تلف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست، سید رضا موسوی اظهار کرد: علیرغم تلاش یگان حفاظت محیط زیست و دامپزشک اداره کل، یک قلاده خرس قهوه‌ای بر اثر تصادف با خودرو عبوری در جاده اردبیل به پارس‌آباد در حاشیه منطقه حفاظت شده مغان تلف شد.

وی افزود: روز گذشته طی گزارشات مردمی، یک قلاده خرس زخمی در حاشیه منطقه حفاظت شده مغان مشاهده شد که با حضور به موقع نیروهای محیط زیست شهرستان پارس‌آباد و یگان حفاظت محیط زیست استان و دامپزشک اداره کل این خرس با سلاح بیهوشی، بیهوش شده و سپس اقدامات اولیه برای بهبود انجام و تحت نظر دامپزشک به اداره کل منتقل شد.

وی افزود: به دلیل شدت جراحات وارده به این خرس بر اثر برخورد خودروی عبوری از محور اردبیل به پارس‌آباد و علیرغم تلاش‌های یگان حفاظت محیط زیست و دامپزشک اداره کل این خرس تلف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از شهروندان و مسافران خواست که در هنگام عبور و مرور در مناطق حفاظت شده به تابلوها و علائم هشدار‌دهنده در مسیر جاده توجه و سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری و امنیت زیستگاهی برای حیات وحش تامین شود.


انتهای پیام/م
برچسب ها: خرس ، مغان ، اردبیل ، جراحت ، تلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.