براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول خطاب به مالک باشگاه لیورپول حضور جرارد را در این تیم ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استیون جرارد بازیکن با سابقه باشگاه لیورپول که هم اکنون به انقضای قراردادش نزدیک می‌شود هم اکنون از سوی باشگاهش برای تمدید قراردادش گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد به طوری که در تمدید قرارداد با او تعلل می‌کنند و باشگاه‌های دیگر نیز از این فرصت استفاده کرده‌اند و می‌خواهند وی را به خدمت گیرند.

براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول که مخالف صد در صد فروش جرارد است، گفت: بخش اعظم  تیم ما را جوانان تحت الشعاع قرار می‌دهند.اما هیچ  مشکلی وجود ندارد که برای اینکه بتوانید این جوانان را در مسیر درست و گام‌های رو به جلو حرکت دهید نیاز دارید که از بازیکنان پخته و کهنه کار بهره گیرید.

مدلی که مالک باشگاه ارائه می‌دهد کاملاً مشخص است که او می‌خواهد بازیکنان جوان را به این تیم آورد، آنها را ارتقاء دهد و به نوعی بسازد و به بازیکنان کلاس اول جهانی تبدیل کند. البته این روند طولانی خواهد بود، بدون شک بعضی از چیزهایی که من می دانم را مالک باشگاه نیز باید به آن توجه کند و از خواب بیرون آید. آنها می‌دانند که هر بازیکنی قابلیت پیشرفت ندارد، اگر شما در برنامه‌هایتان می‌خواهید پیشرفت کنید باید بازیکنانی نظیر جرارد هم در اختیار داشته باشید.

گفتنی است، باشگاه لیورپول هم اکنون در رقابت‌های لیگ جزیره در جایگاه هشتم قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: راجرز ، لیورپول ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.