هر چند ممکن است فوبتالیست‌های زیادی آرزوی رسیدن به جایگاه لیونل مسی‌ را داشته باشند اما حداقل‌ از کیل لاوتزی‌ این طور نیست و دست ندارد شبیه او باشد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، لاوتزی‌در تیم ملی فوتبال آ‌رژانتین با لیونل مسی هم تیمی است اما علاوه بر این با ستاره تیم بارسلونا‌ دوستی قدیمی از زمان بچگی دارد.
 
 لاوتزی‌ مهاجم تیم پاریسن ژرمن گفت: هیچ وقت آرزو نداشتم جای مسی باشم او بیش از هر انسان دیگری که تصورش را بکنید در مرکز توجه قرار داد و هیچ حرکتی از سوی لئو‌ نمی‌تواند از نگاه تیزبین خبرنگاران و هواداران مخفی بماند شخصا ترجیح می‌دهم در سایه پنهان باشم، واقعا زندگی وقتیکه‌ هر کجا بروید همه شما را می‌شناسند آسان نیست.
 
 لاوتزی‌ در ادامه افزود: زمانیکه بچه بودیم و با هم فوتبال بازی می‌کردیم متوجه استعداد متفاوت او شده بودم از همان دوران مشخص بود پتانسیلی فراتر از دیگر فوتبالیست‌ ها دارد.
 
*** مسی به شایعات خاتمه داد
 
 لیونل مسی مهاجم آرژانتینی‌بارسلونا به تمامی شایعات مبنی بر ترک کاتالان و پیوستن به تیم‌های دیگر از قبیل‌ پاریسن ژرمن‌ و چلسی خاتمه داد گفت: آینده من در بارسلونا است.
 
 روزنامه مونرو‌ دپورتیوو‌ صفحه اول ویتتر روز خود را به اظهار نظر مسی اختصاص داد که گفته است:  من تا هر زمانی که مقدور باشد در نیوکمپ‌ می‌مانم به این ترتیب باشگاه‌هایی که یکی پس از دیگری به دنبال بالا بردن مبلغ دستمزد لیونل مسی برای جلب رضایت وی بودند باید بدانند شانسی در جدا کردن اعجوبه‌ آرژانتینی‌ از بارسلونا وجود ندارد .
 
لازم به ذکر است: ناصر الخلیفه‌ رئیس باشگاه پاریسن ژرمن‌ با اطمینان کامل از جایگزینی‌ لیونل مسی با زلاتان ابراهیموویچ‌ صحبت می‌کرد.
 
 سران باشگاه چلسی‌ و یا منچستر‌سیتی هم به طور پراکنده برای جذب‌مسی ابراز تمایل کرده بودند اما همه این صحبت‌ها و پیشنهادات در حد حرف باقی مانده و تحقق نمی‌یابد.
 
 در جدول رده بندی‌ رقابت‌های لالیگا،‌ هم اکنون رئال‌مادرید با 39 امتیاز  در صدر و بارسلونا با 38 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد بازی بعدی بارسلونا‌ در هفته هفدهم لالیگا، امشب یکشنبه‌  مقابل رئال سوسیه داد‌ خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، ممکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار