با هدف رونق گردشگری؛

کتابچه جامع گردشگری شهرستان بیجار تدوین می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیجار با اشاره به ضرورت تهیه نقشه و بروشور اماکن تاریخی و تفریحی در بیجار، گفت: کتابچه جامع گردشگری در بیجار تدوین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛، ابراهیم الیاسوند صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نوروزی شهرستان بیجار که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت همکاری تمامی ارگان‌های شهرستانی در ایام نوروز، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی ضروری است.

وی از تشکیل کمیته‌های 9 گانه برای رونق گردشگری در بیجار خبر داد و گفت: تمامی برنامه‌های گردشگری در کمیته‌های مختلف ارائه می‌شود تا هر یک از ادارات وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیجار خاطر نشان کرد: کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی، کمیته امداد و نجات، کمیته حمل و نقل درون شهری و برون شهری، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و کمیته خدمات اسکان و رفاه از کمیته های 9 گانه در زمینه گردشگری بیجار است.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزش گردشگری در بیجار خبر داد و گفت: این کلاس آموزشی برای اداراتی که درصدد کسب اطلاعات گردشگری در حوزه های مختلف هستند قبل از تعطیلات نوروزی برگزار می شود.

الیاسوند با اشاره به ضرورت تهیه نقشه و بروشور اماکن تاریخی و تفریحی در بیجار، تصریح کرد: کتابچه جامع گردشگری در بیجار تدوین خواهد شد که این امر به عنوان یک مزیت برای شهرستان محسوب می شود.

وی با انتقاد از برخی ادارات شهرستان در زمینه اسکان مسافران نوروزی، گفت: تمامی ادارات شهرستان باید لیست مهمانداری‌های خود را در اختیار اداره میراث فرهنگی قرار دهند تا در زمینه اسکان مسافران مشکلی به وجود نیاید.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیجار افزود: تمامی نهادهایی که مسئولیت انجام کارهای اجرایی را بر عهده دارند باید قبل از تعطیلات نوروز اقدامات لازم را انجام دهند تا با آمادگی بیشتری به استقبال مسافران نوروزی برویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.