فردا آخرین روز ثبت‌نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» بهمن‌ماه سال 1393 دانشگاه جامع علمی - کاربردی می باشد.

دکتر علی صدر معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فردا آخرین روز ثبت نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» بهمن‌ماه سال 1393، می باشد.

وی گفت: این پذیرش در 242 رشته، 3311 کدرشته محل، 809 مرکز آموزش علمی - کاربردی، 31 استان و 190 شهر در سراسر کشور با ظرفیت جذب 000/161 نفر انجام می‌پذیرد.

 وی افزود: پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» براساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه پذیرش در دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) به شیوه آموزش‌های خاص«حین‌کار غیرحضوری» براساس اولویت‌های انتخابی و ظرفیت‌های اختصاص داده شده انجام می‌شود و صرفا به داوطلبان بومی اختصاص دارد و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق نمی‌گیرد خاطر نشان کرد:داوطلبان طبق ضوابط و شرایط تعریف شده در دفترچه پذیرش می‌توانند از هر دو بخش انتخاب رشته نمایند ومی‌بایست در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.