لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا از محرومیت این باشگاه در جذب بازیکن جدید هیچ ناراحتی نداشته و آن را فرصتی ایده آل برای شکوفایی استعدادهای جوانی می‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، انریکه امیدوار است با همکاری آکادمی استعدادهای جوان بارسلونا،‌ تاثیر منفی یک سال محرومیت این باشگاه در جذب بازیکنان جدید را به حداقل برسانند.

لازم به ذکر است، باشگاه بارسلونا به دلیل جذب غیر قانونی بازیکنان کمتر از 16سال و رعایت نکردن قوانین فرپلی مالی از سوی فیفا یک سال از امضا قرارداد با بازیکن جدید محروم شد.

به این ترتیب آنان نمی‌توانند در ژانویه بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه کنند و در فصل نقل وانتقالات تابستان آینده هم اوضاع به همین منوال خواهد بود.

محرومیت باشگاه بارسلونا در ژانویه 2016 به پایان می‌رسد.

انریکه در زمان مربیگری گواردیولا در تیم بارسلونا هدایت تیم B این باشگاه را برعهده داشت او از فرصت پیش آمده در جهت بهره بردن از استعدادهای جوان تیم بهره برده و به منیرالحدادی، ساندرو رامیرز و سرگی سامپر امکان بازی در ترکیب اصلی تیم را دارد.

بازیکنان جوان بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان زیر 19 سال اروپا شدند و انریکه اطمینان دارد محرومیت تعیین شده از سوی فیفا یک شانس فوق‌العاده برای بازیکنان جوان این تیم محسوب می‌شود.

انریکه گفت: کیفیت فعلی بازیکنان بارسلونا به اندازه‌ای خوب است که نیازی به خرید جدید با نادیده  گرفتن محرومیت اعمال شده هم احساس نمی‌شد بازیکنانی در آکادمی حضور دارند که بسیار علاقه مند به دیدن بازی‌های آنان در ترکیب تیم اصلی هستم.

محرومیت ما در خرید بازیکنان به طور روشن درهای باشگاه را به روی استعدادهای جوانمان باز می‌کند باید دید چگونه از فرصت استثنایی بوجود آمده استفاده می‌کنیم.

*دروازه‌بان بارسلونا در آستانه دریافت جایزه

کلودیو براوو دروازه‌بان بارسلونا با ارائه بازی‌های درخشان طی رقابت‌های این فصل لالیگا در آستانه دریافت جایزه زامورا قرار دارد.

جایزه زامورا به بهترین دروازه بان لالیگا داده می‌شود که بهترین میانگین دریافت گل را در رقابت‌های یک فصل از خود بر جای بگذارد.

براوو در 16 هفته از ابتدای رقابت‌های لالیگا فقط 7 مرتبه دروازه اش باز شد که آماری خارق‌العاده در فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود میانگین دریافت گل براوو در هر بازی 0/42 است و چنین رکوردی او را شایسته دریافت جایزه زامورا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار