رییس سازمان ملی ورزش قهرمانان ایران گفت: باید اذعان کنم که هدف از تجلیل بانوان قهرمان ورزشکار نهادینه ساختن فرهنگ حجاب در نسل‌های بعدی است.

سعید حق وردی، رییس سازمان ملی ورزش قهرمانان ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اولین همایش قهرمانان و عفت فاطمی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شده است که هدف از برگزاری تجلیل از ورزشکاران بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مراسم قرار است از ورزشکارانی تجلیل شود که برای کشورمان باعث کسب مدال شده‌اند و همچنین تجلیل از بانوانی بوده که با عفاف و حجاب برای قهرمانی تلاش  کرده‌اند.

حق وردی ادامه داد: تجلیل از بانوان پیشکسوت نیز از اهداف دیگر برگزاری مراسم بوده که به آن خواهیم پرداخت.

رییس سازمان ملی ورزش قهرمانان ایران بیان کرد: هم چنین بر این اساس از 15 نفر از زنان اقلیت مذهبی همانند ارامنه که باعث کسب مدال و افتخار برای کشورمان شده‌اند تجلیل و تقدیر خواهد شد.

وی به تشریح هدف از تجلیل بانوان پرداخت و عنوان کرد: در واقع اهداف کلی تجلیل می‌توان به این نکته اشاره کرد که اولا از زحمات اینها به جهت کسب موفقیت تقدیر شده و دوم این تجلیل از حجاب یک نوع فرهنگ سازی بوده است و در آخر با تجلیل از بانوان محجبه به همه این نکته را نشان دهیم که حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

حق وردی ادامه داد: در واقع تجلیل از بانوان باعث می‌شود در آینده، الگوبرداری نشود و این مهم در نسل‌های بعدی نهادینه گردد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تجلیل از بانوان قهرمان محجبه به آیندگان الگوبرداری از فرهنگ حجاب را نهادینه سازیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: حق وردی ، بانوان ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار