نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز پدافند جمهوری اسلامی ایران را از یک گنبد آهنین به معنای حقیقی کلمه برخوردار کرده و ایران امن‌ترین آسمان منطقه را داشته و شرکت‌های خارجی مسیر عبور هواپیماهای خود را از آسمان ایران انتخاب می‌کنند و این امنیت یکی از عوامل آن اقتدار نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد بزرگداشت شهید ستاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پدافند جمهوری اسلامی ایران را از یک گنبد آهنین به معنای حقیقی کلمه برخوردار کرده و ایران امن‌ترین آسمان منطقه را داشته و شرکت‌های خارجی مسیر عبور هواپیماهای خود را از آسمان ایران انتخاب می‌کنند و این امنیت یکی از عوامل آن اقتدار نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: چندی قبل یکی از مقامات ارشد اطلاعاتی ارتش آمریکا گفت که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران قدرت نظامی آمریکا را در غرب آسیا مهار کرده و این را در مرزهای ایران، سوریه و لبنان و در دنیای اسلام مشاهده می‌کنیم و موجب شکست صهیونیست‌ها و تروریست‌های تکفیری در منطقه گردیده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از کلیدواژه‌هایی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند، استحکام ساختار درونی نظام بوده که این استحکام مولفه‌هایی از جمله عوامل آن آرمانگرایی، اقتصاد پویای دانش بنیان و قدرت بازدارندگی دفاعی بوده که از مهم‌ترین ارکان آن می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه پاسداران و نیروی هوایی باعث و ضامن اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی و از عوامل بازدارندگی دفاعی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نایب ، رئیس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار