اسکاتلندیارد قصد دارد به پرونده رسوایی جنسی شاهزاده اندرو، پسر دوم ملکه انگلیس، رسیدگی کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی‌وی، اسکاتلندیارد می گوید در صورت شکایت رسمی علیه شاهزاده اندرو، دوک یورک، درباره اتهام‌های اخلاقی وارد شده به وی تحقیق خواهد کرد.

شاهزاده اندرو پسر دوم ملکه انگلیس، به داشتن رابطه جنسی با یک دختر نابالغ متهم شده است.

رسوایی جنسی شاهزاده اندرو پس از آن مطرح شد که یک زن با مراجعه به دادگاهی در فلوریدا پرونده‌ای را علیه جفری اپستاین، میلیاردر آمریکایی، تشکیل داد و مدعی شد در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ میلادی و زمانی که زیر سن قانونی بود، آقای اپستاین او را وادار کرده است با شاهزاده اندرو رابطه جنسی داشته باشد.

یکی از سخنگویان نیروی پلیس لندن تحقیق درباره جرایم و تخلفات جنسی را از جمله وظایف پلیس دانست و گفت نیروی پلیسِ وظیفه مکلف است بدون توجه به ماهیت اتهام‌های مطرح شده، به هرگونه پرونده جرم و تخلف جنسی در انگلیس رسیدگی کند.

"ویرجینیا رابرترز"، زنی که شاهزاده اندرو را به تعرض جنسی متهم کرده است در گفت‌وگو با "دیلی مِیل" لندن گفت "جفری اپستاین "، بانکدار امریکاییِ مجرم در آزار جنسی کودکان، در آن زمان برای رابطه جنسی با شاهزاده انگلیس در لندن، نیویورک و جزیره شخصی اپستین در امریکا 15 هزار دلار به وی پرداخت کرده است.

رابرتز می‌گوید هنگام تعرض جنسی فقط 17 سال داشته است در حالی که کاخ باکینگهام و شاهزاده اندرو در دو بیانیه جداگانه این اتهام را به شدت رد کرده‌اند.

رابرتز همچنین گفته است در یک مورد، وی به عنوان «هدیه» به اندرو، با هواپیما از امریکا به لندن فرستاده می‌شود.

این قربانی به عنوان برده جنسی در اختیار سیاستمداران امریکایی، مدیران متنفذ تجاری و رؤسای خارجی قرار گرفته است.

این در حالی است که به رغم ادعاهای رابرتز هنوز هیچ گونه شکایت رسمی کیفری مطرح نشده است.

شاهزاده انگلیس هم از هرگونه پیگرد قضایی رابرتز برای جلوگیری از جار و جنجال‌های رسانه‌ای، خودداری کرده است.


انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار