مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: مسابقه‌های آیینی و فرهنگی در خانه‌های قرآن و عترت محلات 20 گانه منطقه 15 با عنوان هفته وحدت در آئینه شمسه برگزار می‌شود.

 امیر مرادی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشن‌های بزرگ میلاد رسول مهربانی و امام جعفر صادق(ع) در مساجد شاخص و مزین به نام پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ص) اظهار کرد: ویژه برنامه مذهبی ، فرهنگی و جشن‌های بزرگ میلاد رسول مهربانی و امام جعفرصادق (ع) با شناسایی مساجد شاخص محلات 20 گانه و مساجد مزین به نام پیامبر اکرم (ص)  و امام جعفرصادق (ع) در روزهای پایانی هفته وحدت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقه‌های آیینی و فرهنگی و مسابقه‌های مقاله نویسی در محلات 20گانه منطقه 15 و کتابخانه‌های واقع  در سراهای محلات این منطقه همزمان با هفته وحدت برگزار می شود.

برپایی تورهای فرهنگی 8 گانه در نواحی منطقه 15 و اعزام شهروندان به اماکن متبرکه و مراکز فرهنگی از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 15 در هفته وحدت است. 

وی در پایان گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پیرامون هفته وحدت، توزیع اقلام آموزشی و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی ، انجام تبلیغات محیطی ، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی ، برپایی جشن‌های محله‌ای و همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر (ع) از اقدامات دیگر شهرداری 15 است.

انتهای پیام/   
برچسب ها: میلاد ، مسابقه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار