"روث شرلوک" تاکید نمود حجم بالای ویرانگری و اعمال تخریبگرانه ای که توسط گروه های تروریستی وابسته به غرب یا همان "مخالفان میانه رو" در شهر "کسب" از توابع لاذقیه صورت گرفته به صورتی واضح فاش می سازد که ادعاهای این گروه های تروریستی و حامیان آن در خصوص "میانه رو بودن" انان کذب محض است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "روث شرلوک" نویسنده زن انگلیسی تاکید نمود که حجم بالای ویرانگری و اعمال تخریبگرانه ای که توسط گروه های تروریستی وابسته به غرب یا همان "مخالفان میانه رو" در شهر "کسب" از توابع لاذقیه صورت گرفته به صورتی واضح فاش می سازد که ادعاهای این گروه های تروریستی و حامیان آن در خصوص "میانه رو بودن" انان کذب محض است؛ چراکه اینها تمام آثار باستانی و اماکن باستانی این شهر را ویران کرده و این شهر را به فسادکشانده اند.

به دنبال اقدامات ویرانگرانه ای که گروه های تروریستی مسلح در سوریه انجام می دهند آثار باستانی و تاریخی کشور خسارت سنگینی وارد آورده و اقدامات انفجاری این تروریست ها بسیاری بناهای معماری و موزه ها را نیز نابود ساخته و خو نیز آثار موجود در این موزه ها را به سرقت برده اند.

در گزارشی که روزنامه "دیلی تلگراف" انگلیس منتشر کرده "شرلوک" از مشاهدات خود طی سفر خویش به شهر "کسب" سخن گفته و میزان و حجم تخریب و ویرانگری گروه تروریستی باصطلاح "میانه رو" با کمک دولت اردوغان به آثار باستانی این شهر تحمیل نموده را به تصویر کشیده است.

"شرلوک" توضیح داد تجاوزگری تروریست هایی که واشنگتن و متحدان او آنان را "مخالفان میانه رو" می نامند در سوریه و اقدام آنان به ویران سازی بناهای تاریخی و دینی این شهر اعم از مساجد و کلیساها، کاملا با ادعاهای دروغین این تروریست ها مبنی بر اعتدالگرا بودن آنان و حمایتشان از مردم تناقض دارد و این در ویرانگری های که در این شهر از خود برجای ذاشته اند کاملا رواضح است.

گفتنی است دولت ترکیه چندسالی است که از راه های مختلف هزاران تروریستی که از طریق مرزهای ترکیه به سوریه گسیل داده شده اند را مورد حمایت مالی، لجستیکی قرار می دهد و این تروریست ها به آسانی در مناطق حنوبی ترکیه آمد و شد می‌کنند.

"شرلوک" اشاره نموده که نیروهای تروریستی اعم از نیروهای وابسته به سازمان القاعده بتا زمانی که دوربین وجود دارد به دستوراتی که بر عدم نزدیک شدن به آثار باستانی و مذهبی پیابند هستند، ولی به محض آنکه دوربین ها کنار می روند، شروع به اقدامات ویرانگرانه و تخریب این امکان می نمایند.

"شرلوک" به نقل از برخی از اهالی کسب که با تروریست ها مواجه بود اند می گوید آنها مساجد، کلیساها، خانه ها و سوپر مارکت ها را به آتش می کشند.

گفتنی است کشورهای غربی از به ثمر نشستن تلاش های روسیه در شورای امنیت جهت صدور بیانیه ای در محکومیت حملات گروه های تروریستی به کسب جلوگیری کرده اند و این خود دلیل روشنی بر حمایت این کشورها و در راس همه آنها امریکا از تروریست ها در سوریه که شنیع ترین جنایت ها را مرتکب می‌شوند ، می‌باشد. 


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار