معاون اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 17 از افتتاح ساختمان جدید مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی و مرکز ساماندهی و حمایت از کودکان کار و خیابان خبر داد.

 جواد سیفی بخشی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 17 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت توجه به کودکان کار گفت: ساختمان جدید مرکز خدمات اجتماعی رفاهی منطقه 17 و مرکز ساماندهی و حمایت از کودکان کار با حضور مدیران و مسئولان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: افتتاحیه ساختمان مرکز خدمات اجتماعی رفاهی واقع در خیابان ابوذر، روبروی مسجد جامع ابوذر، روز سه شنبه شانزده دی از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.
 
سیفی بخشی بیان داشت: محورهای فعالیت‌ مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شامل کارآفرینی، آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی کارگران فصلی و تجهیز کلاس‌های آموزشی است.

وی در پایان گفت: محورهای فعالیت مرکز ساماندهی و حمایت از کودکان کار، شناسایی کودکان کار و در معرض آسیب‌های اجتماعی و ارائه آموزش‌های پایه تشکیل پرونده‌های اجتماعی برای کودکان کار، روان‌شناسی و مددکاری اجتماعی برای کودکان کار است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسئول ، خدمات ، حمایت ، کودک کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار