دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی‌، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: ٨درصد از کالاهای قاچاق کشور روانه بازار خراسان رضوی می‎شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛محمد‌ابراهیم افشاری با بیان اینکه سالانه ٢میلیارد دلار کالا به خراسان رضوی قاچاق می‌شود،افزود:با توجه به جمعیت شش‌میلیون نفری خراسان رضوی و ورود میلیونی زائران به شهر مشهد این استان یکی از اهداف مهم قاچاقچیان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مرزهای استان برای ورود کالاهای قاچاق کاملا کنترل شده است،گفت:کالاهای قاچاق از طریق استان تهران، استان‌ها جنوبی و استان سیستان و بلوچستان به این استان وارد می‌شود.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی‌، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین اقلام قاچاق‌شده به استان مربوط به لوازم الکترونیک و تلفن همراه است، افزود: پوشاک به‌ویژه پوشاک کارکرده، لوازم منزل به‌ صورت محدود‌تر و ... بیشترین حجم ورودی کالای قاچاق به استان است.

افشاری گفت: داروها و مکمل‌های غذایی و تقویت‌کننده باشگاه‌های بدنسازی و قرص‌های نیروزا و آمپول‌های تقویتی از دیگر کالاهایی است به استان قاچاق می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.