سخنگوی دستگاه قضا گفت: هنوز هیچ‌گونه بازداشتی صورت نگرفته است و فقط بعضی از دلال‌های این موضوع دفاترشان پلمپ شده و دادستان هم اقداماتی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سخنگوی دستگاه قضا در ادامه هفتاد و چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به بودجه دستگاه قضا هم اشاره و تصریح کرد: ما از بعضی تنگناهایی که دولت دارد مطلع هستیم اما اگر بخواهیم با همین بودجه‌ای که داشتیم ادامه دهیم حتما دستگاه قضا و هم مردم با مشکل مواجه خواهیم شد. 

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: تلاش‌های زیادی در راستای افزایش این بودجه شده است و امیدواریم که دولت و مجلس همکاری و کمک لازم را داشته باشد. 

هیچ بازداشتی در مورد پدیده صورت نگرفته است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به پلمپ پدیده شاندیز افزود: این یک شرکت است که طبیعی است سهامدارانی داشته باشد و عمدتا نگرانی قوه از پیش‌امدهای احتمالی است که ممکن است در آینده بر ای مردم بوجود بیاید.  
 
وی گفت: یک شرکت سهامی خاص است که با تبلیغات و با قیمت‌های بالا سهام‌هایی را به افراد زیادی می‌فروشد و ما نگران ایجاد مشکلات جدی برای مردم هستیم.  
 
سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به دستگیری مدیرعامل این شرکت ادامه داد: هنوز هیچ‌گونه بازداشتی صورت نگرفته است و فقط بعضی از دلال‌های این موضوع دفاترشان پلمپ شده و دادستان هم اقداماتی را انجام داده است.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: ما بارها پیش از این گفته بودیم که دستگاه‌های زیربط این مسائل را بین خودشان حل کنند چرا یک مجموعه‌ای تا این مرحله باید پیش برود و سپس متوجه اشکالات آن شد. 

وی افزود: مدیرعامل پدیده از کشور خارج نشده است.
 
سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به روشن شدن فساد در جامعه و رابطه آن با اعتماد عمومی در جامعه تصریح کرد: مردم خوشحال می‌شوند که اگر با فساد در جامعه برخورد شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، مشکل ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار