مربی تیم ملی قایقرانی کایاک گفت: بعد از کمیته فنی نفرات انتخابی اردوی پسران کایاک که در دزفول بودند برای حضور در اردوی پرتغال مشخص خواهند شد.

انوش عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: ورزشکاران اردوی تدارکاتی دزفول شب گذشته وارد تهران شدند و امروز تست انتخابی از آنها گرفته خواهد شد تا برای اردوی تدارکاتی پرتغال نفرات انتخابی مشخص شوند.

وی افزود: در حال حاضر رکوردها در کمیته فنی بررسی خواهد شد و 25 روز زمان خواهد برد تا نتایج انتخابی مشخص شوند چون تست گیری در دو مرحله انجام می‌شود.

عباسی در خصوص وضعیت اردو گفت: اردوی تدارکاتی دزفول از وضعیت خوبی برخوردار بوده و شرایط خوبی را طی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اردوی تدارکاتی کانو در خود تهران بود که 3 هفته آن به اتمام رسید و اردوی تدارکاتی سوم از شنبه آغاز خواهد شد.

وی در خصوص اردوی بانوان آبهای آرام بیان داشت: اردوی تدارکاتی بانوان از هفته پیش آغاز شده و به صورت متمرکز 3 هفته در اردو خواهند بود و ادامه اردو بستگی به درخواست مربی خواهد داشت.

وی در ادامه در خصوص اردوی دزفول آقایان آبهای آرام گفت: البته من در اردوی تدارکاتی نبودم و مربی این تیم آقای ایرج اقلیمی بود.

عباسی درباره وضعیت آکادمی قایقرانان اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی در گذشته فعالیت خوبی در بخش آکادمی داشته است که تاثیر آن بر ملی پوشان مشهود بود قایقرانی تاثیر بسیار زیادی در رشد و پیشرفت قایقرانان‌ ما داشته است.

مربی تیم ملی قایقرانی کایاک در ادامه اظهار داشت: البته بعد از اجرای اردوهای برون مرزی هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک است و برای قهرمانی آسیا انتخابی ما انجام شده و در سه استان گیلان، تهران و مازندران در حال تمرین هستند تا در دهه سوم اسفند نفرات برتر برای قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: اردوها به صورت متمرکز است و هم اکنون 87 نفر در اردوهای سه استان فعالیت می‌کنن تا بعد از ریزش انتخابی اصلی نفرات برتر برای مسابقات آسیایی مشخص شوند ولی مذاکرات برای راهیابی ورزشکاران به اردوی پرتغال انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عباسی ، کایاک ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار