سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان با عملیات منسجم خود موفق به مهار حریق در ساختمان 10 طبقه خوابگاه دانشجویی پسران در خیابان کریم خان شدند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریج خبر آتش سوری در خوابگاه دانشجویی پسران گفت: دقایقی پیش آتش سوزی یک ساختمان 10 طبقه خوابگاه دانشجویی پسران در خیابان کریمخان - خیابان به آفرین به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه چند دستگاه خودرو تنفسی و تانکر آب از ایستگاه های مربوطه عازم محل آتش سوزی شدند.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر تهران بیان داشت: آتش‌نشانان به محض حضور در محل، با آتش و دود غلیظی که طبقات را فرا گرفته بود مواجه شدند و عملیات تخلیه و مهار حریق را آغاز کردند.

به گفته ملکی؛ آتش‌نشان‌ها پس از انتقال 400 دانشجوی پسر به محل ایمن توانستند آتش را مهار و دود غلیظ داخل ساختمان را خارج کنند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی تاکید کرد: بنا بر مشاهدات کارشناسان آتش نشانی و امدادگران 125 این آتش سوزی از طبقه منفی 3 (موتورخانه) آغاز و با حریق تعدادی تشک گسترش پیدا کرده و از طریق کانال‌های ساختمان به طبقه همکف سرایت و موجب حریق تعدادی تخت چوبی و نئوپان شده بود.

گفتنی است، در این آتش سوزی 4 تن از دانشجویان که در طبقه منفی 4 در حال استحمام بودند و نسبت به آتش سوزی آگاهی نداشتند دچار دودزدگی شده که توسط آتش نشان ها از مرگ نجات پیدا کرده و پس از تحویل این دانشجویان به عوامل اورژانس مورد درمان قرار گرفتند و خدمات پزشکی به آنان ارائه شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۳
حمام در طبقه منفی چهار ؟
Iran (Islamic Republic of)
وکیلی تبربز
۰۱:۰۰ ۱۶ دی ۱۳۹۳
خدا را شکر کسی آسیب ندیده جوانان سرمایه های ای کشورند خدا حفظ شان کند
آخرین اخبار