رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران درباره هفته وحدت گفت: کشور ایران با وجود سنی بودن کشور فلسطین حمایت خود را دریغ نمی‌کند چرا که شیعه و سنی چشم چپ و راست اسلام هستند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانعبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در رابطه با هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت نشان‌دهنده برابری و انس و الفت بین ملت ایران و جهان اسلام است. چنانچه کلمه وحدت موجب پیروزی و پیروزی در مقابله با متکبران در وحدت مسلمانان است.

وی ادامه داد: مهمترین هدف دشمن در هم شکستن اتحاد ملی مسلمانان است و با هم بودن مسلمانان پیروزی را در پی دارد. اسلام دین برادری و صلح اجتماعی است همانطور که خون حیات بدن را تضمین می‌کند وحدت هم از اصولی‌ترین موارد بین مسلمانان است.

ناصحی ادامه داد: جهان کفر با تمام اختلافات در مورد توهین به اسلام متحد می‌شود این در حالی است که آمریکا به عنوان استعمارگر جهان بزرگترین قدرت مقابل خود را اسلام می‌داند.

این عضو شورا در پایان تاکید کرد: موضع‌گیری کشورهای اسلامی مقابل سازمان ملل و حج و زیارت آنها وحدت کشورهای اسلامی را نشان می‌دهد و خاورمیانه به عنوان کانون تصمیم گیری در جهان مطرح است چرا که نفت جهان را تامین می‌کند و باید کشورهای اسلامی از این اهرم در جهان استفاده کند همچنین کشور ایران شیعه و سنی را چشم چپ و راست اسلام می‌داند و با وجود سنی بودن کشور فلسطین حمایت خود را دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: الفت ، شیعه ، سنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار