معاون رسانه‌ای مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش از برگزاری نخستین جشنواره جلوه‌های معلمی در 18دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رسول پاپایی معاون رسانه‌ای مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست خبری امروز (سه شنبه) که به مناسبت هفته گزینش در سالن جلسات معاونت توسعه، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره جلوه‌های معلمی در 18دی ماه، اظهار کرد:‌ این جشنواره به منظور  تجلیل و تقدیر از معلم‌هایی صورت می‌گیرد که کارهایی فراتر از وظایف سازمانی خود انجام داده‌اند.

وی افزود: این جشنواره به منظور پاسداشت معلمان فداکار با توجه به آن که مرجعیت معلم‌ها در جامعه از جهت علمی، اجتماعی و تاثیر گذاری آنان در تربیت نسل ‌آینده برگزار می‌شود.

پاپایی با بیان اینکه جشنواره جلوه‌های معلمی همزمان با ولادت پیامبر (ص) برگزار خواهد شد گفت: شاخصه‌های این جشنواره معلم‌هایی هستند که در نجات جان‌ انسان‌ها و از خود گذشتگی قدم برداشته‌اند و یا در جهت بازگرداندن دانش آموزان به محیط کلاسی و زندگی قدم برداشته‌اند و به  نوعی از جان سرمایه گذاری کرده‌اند، می‌توان اشاره کرد.
 
معاون رسانه‌ای مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش هدف از اجرای این جشنواره ‌آن است که از معلم‌هایی که در اقصی نقاط کشور کارهای ویژه ای انجام داده که تاکنون دسترسی به آن‌ها برای انجام تقدیر وجود ندارد تجلیل شود.
 
پاپایی در پایان با اشاره به اینکه از اهمیت این جشنواره می‌توان به جلب توجه افکار عمومی به زیبایی‌های حرفه ای معلمی و نظام تعلیم  و تربیت اشاره کرد، گفت: در این جشنواره از 11معلم توسط وزیر آموزش و پرورش تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، پرورش ، جشنواره ، جلوه ، معلمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار