معاون فنی وعمران شهرداری منطقه دو گفت :مهمترین دستاورد پل نیایش طرحی برای هویت بخشی و کاهش زمان های سفر است و با بازگشایی این پل 6 کوچه در شمال و 10 کوچه در جنوب بزرگراه از بن بست خارج می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمدپور ،گفت: تا پایان امسال امکان عبور خوردروها از روی عرشه اصلی فراهم می شود و  پس از آن کنارگذرها هم بازگشایی خواهند شد. 

وی در ادامه افزود : در سال های اخیرهنگام ساخت بزرگراه ها به هویت محلی و قطع نشدن ارتباط های محلی توجه می شود. اما وقتی بزرگراه نیایش ساخته شد، این موضوع مورد توجه قرار نگرفت، به همین دلیل بخش شمالی و جنوبی بزرگراه  از هم جدا و دسترسی ها برای ساکنان سخت شد. از طرفی هم میدان کاج بیشترین بار ترافیکی را به دوش کشید. به همین دلیل پروژه در دستور کار قرار گرفت و حتی با احداث کنارگذرها این امکان برای رانندگان فراهم می شود که وارد بزرگراه نیایش شوند.

بر اساس این گزارش ،تنها دسترسی پیاده ها برای رسیدن به جنوب بزرگراه، تاکنون  طی مسافت طولانی و عبور از پل عابر پیاده بوده است. اما با تکمیل پل نیایش شهروندان می توانند باطی 270 متر طول آن وارد خیابان عباس انارکی شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نیایش ، هویت ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار