سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ارتباط با عدم تمایل خود به عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال 94 گفت: بسیاری از دوستان ما تمایلی به عضویت در کمیسیون تلفیق نداشتند چراکه برخی فکر می‌کنند ما در کمیسیون تلفیق بحث منافع شخصی را دنبال می‌کنیم.

"غلامرضا کاتب" سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با عدم تمایل خود به عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال 94 اظهار داشت: امسال بسیاری از دوستان ما تمایلی به عضویت در کمیسیون تلفیق نداشتند چراکه برخی فکر می‌کنند ما در کمیسیون تلفیق بحث منافع شخصی را دنبال می‌کنیم.
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق سال 93 در ادامه افزود: تنها هدف ما برای شرکت در این کمیسیون رضای خدا و منافع ملی بود و می‌خواستیم ببینیم آیا این اشخاصی که چنین ذهنیتی دارند که ما در کمیسیون تلفیق‌های سال گذشته منافع شخصی را دنبال می‌کردیم، می‌توانند بحث‌های شخصی را در کمیسیون تلفیق مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: با عدم حضور در کمیسیون تلفیق خواستار ایجاد ظرفیت حضور برای بسیاری از افرادی بودیم که فکر می‌کردند کار در این کمیسیون بسیار راحت است البته امیدواریم آن‌ها بتوانند به خوبی کار بررسی را انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار