با استفاده از اسکن کد ایران QR می توان ویدئوی تبلیغاتی این کد را مشاهده کردو امکان استفاده از این کد در روزنامه ‌ها نیز وجود دارد.

سرور فطمی ایده پرداز طرح ایران QR در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مدیریت کدهای QR طراحی شده توسط وی گفت: کد QR جدید به منظور ایجاد جذابیت تبلیغات در فروشگاهها و بنرهای تبلیغاتی ساخته شده است کادر این نوع کاربر که می‌تواند با قرار دادن کد QR در برابر تبلیغات بنرها و فروشگاهها به وسیله اسکن که اطلاعات بیشتری را پیرامون محصول تبلیغ شده به دست بیاورد.
 
وی افزود: کاربر کد QR امکان استفاده از تخفیف‌های فروشگاه محصول تبلیغ شده را خواهند داشت همچنین این کد استفاده از تبلیغات را برای کاربر این نرم افزار جذاب‌تر می‌کند ایده پرداز طرح ایران QR با اشاره به نمونه‌های کنونی این کد در کشور اظهار داشت: در حال حاضر کدهای ایران QR بسار ساده است و کاربر تنها آدرس سایت را دریافت می‌کند و از طریق وب به سرور مرکزی ایران QR وصل می‌شود.

فاطمی ادامه داد: کد ایران QR جدید این قابلیت را دارد که در روزنامه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد و کاربر با اسکن این که بر روی متن بتواند یک ویدئوی تبلیغاتی را مشاهده نماید.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار