توضیحی درباره حذف پست معاونت سیاسی در صدا و سیما

مدیركل روابط عمومی رسانه ملی گفت: در راستای چابك سازی فعالیت‌های رسانه ملی در ساختار جدید صدا و سیما، برخی معاونت‌ها تغییراتی داشته‌اند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ سید تقی سهرابی مدیركل روابط عمومی صدا و سیما در گفتگو با ایران خبر درباره حكم جدید پیمان جبلی به عنوان معاونت خبر در این سازمان گفت: با توجه به سیاست‌های جدید برای عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌های صدا و سیما، در ساختار فعلی عنوان "معاونت خبر" جایگزین "معاونت سیاسی" شده است. 

سهرابی با بیان اینكه این تغییرات در دیگر حوزه‌های صداو سیما نیز اتفاق افتاده است، گفت: از ادغام معاونت‌های «اداری و مالی»، «برنامه‌ریزی و نظارت» و «آموزش و پژوهش» دو معاونت جدید با عناوین معاونت «برنامه‌ریزی و منابع مالی» و معاونت «سرمایه انسانی» رسانه ملی با كاركرد مشخص و متناسب با ماموریت تعریف شده، ایجاد شده است.

مدیركل روابط عمومی صدا صدا و سیما درباره علت این تغییرات گفت: در دوره جدید موضوع كیفی سازی و عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌ها در همه حوزه‌ها در دستور كار قرار دارد، بنابراین طبیعی است تغییرات و عناوین جدید، متناسب با وظایف و ماموریت‌های تعریف شده باشد.

وی گفت: حكم جدید آقای جبلی نیز در راستای همین تحولات بوده و معاونتی كه به ایشان واگذار شده از «سیاسی» به معاونت «خبر» تغییر عنوان داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار