سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه علی کریمی و حضور او در تمرینات باعث بالا رفتن روحیه در بین بازیکنان سرخ پوش شده است.

مهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره حضور علی کریمی در باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس خانه علی کریمی و تمام پیشکسوتان است و به خاطر حضور برخی از میهمانان در باشگاه پرسپولیس دیدار امروز ما با کریمی طولانی شد و حضور وی همیشه در جمع سرخ پوشان مثبت بوده و رفتن کریمی بر سر تمرینات بازیکنان باعث ایجاد روحیه‌ای بالا بین آنها شده است.

وی بیان کرد: احمدرضا عابدزاده نیز برای پیگیری مشکل مالیاتی خود امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و از آن طرف رضا نورمحمدی و محمد نوری برای رسیدگی به امور شخصی خود به باشگاه آمده بودند.

خواجه وند افزود: همچنین جلسه‌ای با نیلسون و مدیربرنامه‌های وی در باشگاه داشتیم وتوانستیم به یکسری از توافقات لازم برسیم.

وی درباره اردوی بازیکنان عنوان کرد: برای تقویت تیم در نیم فصل دوم اردویی به عمارات در نظر گرفته‌ایم و این اردو نیز قطعی ولی اینکه بازی تدارکاتی در آنجا داشته باشیم یا نه را من اطلاعی ندارم.

وی درباره 20 درصد حسن انجام کار بازیکنان بیان کرد: این کار در همه جای دنیا انجام می‌شود و حرفه ای ولی ما نمی‌توانیم بدون اطلاع بازیکنان در قراردادهای آنها دست ببریم چرا که قراردادها دو طرفه امضا شده است.

وی درباره وضعیت علی علیپور در باشگاه افزود: در حال حاضر با برگه فسخ قراردادی که علیپور از باشگاه راه آهن آورده بود با این بازیکن قرارداد بستیم و درهیئت فوتبال استان به تهران نیز آنرا به ثبت رساندیم و فکر نمی‌کنم که وی مشکلی برای بازی‌ کردن و همراهی تیم داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار