خسرو حیدری با اوضاعی خاص در تیم ملی روبرو شده است زیرا وی با مصدومیت خود را معرفی کرد اما این در حالی است که کیروش روی بازی وی تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی روش جزو مربیانی است که روی حضور حیدری در ترکیب تیم ملی ایران حساب ویژه ای بازکرده است زیرا اعتقاد دارد که این بازیکن اگر دچار مصدومیت نشود می تواند تیم ملی را با اوضاع بهتری مواجه سازد.

گفتنی است این بازیکن در ابتدای حضورش در اردوی تیم ملی با مشکل مواجه شد و نتوانست در تمرینات حاضر شود زیرا از تهران با مصدومیت روبرو شد و این موضوع باعث این شد که کی روش از پزشکان تیم درخواست کند که این بازیکن را هرطور شده به بازی اول تیم ملی برساند تا این مربی بتواند با تمرکز از نفرات خود استفاده کند.

شایان ذکر است این بازیکن بنا به دستور پزشکان تیم ملی در تمرینات سبک تیم شرکت کرد و توانست با اوضاع خوبی مواجه شود و بدون مشکل دو جلسه تمرین سنگین انجام دهد وهمراه دیگر نفرات برای بازیها آماده شود.

این در حالی است که کی روش پس از دوجلسه تمرین این بازیکن در جلسه ای از وضعیتش ابراز رضایت کرد اما تاکید دارد که حیدری با آمادگی کامل تیم را یاری کند و مصدومیتش کاملا رفع گردد.

گفته می شود احتمال اینکه این بازیکن در بازی اول تیم ملی با بحرین بازی کند کم است اما وی برای بازی با قطر می تواند نفر ثابت تیم ملی باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حیدری ، قطر ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار