قزوین؛

بعد از ماهها انتظار اولین برف در قزوین به زمین نشست

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه از فردا نفوذ توده هوای سرد را نیز به منطقه خواهیم داشت گفت: این توده هوای سرد سبب کاهش محسوس 10 تا 15 درجه ای دما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛   مدیرکل هواشناسی استان قزوین اظهارکرد: از بعدازظهر امروز بتدریج با ورود سامانه بارشی در ابتدا بارش باران و برف و در پی آن با نفوذ توده های سرد تا اوایل هفته آینده، کاهش محسوس دما و در بعضی ساعات بارش برف و گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید و همچنین در مناطق کوهستانی پدیده کولاک پیش بینی می شود.

بهاروند افزود :از بعدازظهر امروز بتدریج سامانه بارشی از نیمه جنوبی وارد استان شده که پیامد آن افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف می باشد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اظهارکرد: از فردا نفوذ توده هوای سرد را نیز به منطقه خواهیم داشت که سبب کاهش محسوس ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دما خواهد شد و تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعات بارش برف گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید و همچنین در مناطق کوهستانی پدیده کولاک خواهیم داشت.
 براساس دمای هوای استان قزوین در شبانه روز گذشته، کمترین میزان دما متعلق به تاکستان با یک درجه سانتیگراد و بیشترین میزان دما متعلق به رازمیان با ۲۰ درجه سانتیگراد می باشد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: برف ، دی ماه ، سرد ، گردنه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.