رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام قطعی از زائران تمتع 94 از سوم بهمن آغاز می‌شود.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعلام فراخوان ثبت نام مشمولان حج تمتع از امروز اظهارکرد: ‌بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فراخوان ثبت نام مشمولان حج تمتع امروز اعلام می‌شود.
 
وی در ادامه افزود:‌ بر همین اساس زائرانی که دارای فیش اولویت‌دار تا تاریخ 84/12/15 هستند می‌توانند با مراجعه به این فراخوان از برنامه‌های حج مطلع شوند.
 
اوحدی همچنین ادامه داد: 27دی نیز اطلاعیه‌ای مبنی بر اعلام دفاتر خدمات زیارتی، اسامی کارگزاران و گروه‌های قیمتی اعلام خواهد شد.
 
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:‌ ثبت نام قطعی از متقاضیان دارای فیش اولویت دار تا تاریخ 84/12/15 از سوم بهمن آغاز می‌شود  که زائران استان‌های تهران، قزوین، البرز و قم در این  تاریخ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام زائران سایر استان‌ها نیز روزهای چهارم و پنجم بهمن انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در تمتع 94 هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم تاکید کرد:‌ هزینه تشرف به تمتع در دو قسط از زائران دریافت می‌شود که بر همین اساس متقاضیان قسط اول را در تاریخ سوم، چهارم  و پنجم پرداخت می‌کنند و قسط دوم در اردیبهشت ماه از آنان دریافت می‌شود.
 
اوحدی در خصوص زمان اعزام زائران به تمتع یادآور شد: اولین گروه از زائران ایرانی اول شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه 20درصد هتل‌ها در مکه و مدینه جدید هستند گفت: در تمتع امسال 50درصد پروازها به مدینه و 50درصد نیز به جده انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهریور ، تمتع ، قسط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اوکتای
۱۲:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۳
آقا این عربستان داره با کاهش قیمت نفت ضربه میزنه به درامد نفتی کشورمون ما چرا با فرستادن حجاج به درامد کشور عربستان کمک کنیم ما هم باید سفر حج تمتع و عمره رو تحریم کنیم تا جواب دندان شکنی به عربستان بدیم
آخرین اخبار