رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زمانی‌که آمریکا بفهمد اهرم تحریم، یک عامل تأثیرگذار در مذاکرات است و با این اهرم مواضع ما تغییر می‌کند، همچنان از آن در مقابله با آرمان‌های انقلاب استفاده می‌کند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در راستای غیرت ملت ایران در مقابله با تحریم‌ها در  طول مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، اظهار داشت: زمانی که آمریکایی‌ها بفهمند اهرم تحریم به عنوان یک عامل تأثیرگذار می‌تواند در مذاکرات اثر داشته باشد و با این اهرم مواضع ما در مذاکرات هسته‌ای و سایر مواضع تغییر می‌کند، همچنان از اهرم تحریم در مقابله با آرمان‌های انقلاب استفاده خواهند کرد.


وی افزود: زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها مرز و حدود مشخصی ندارد و آنان با این امید فکر می‌کنند که می‌توانند در مقابل استقلال و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران قد برافراشته و تحریم‌ها را تشدید کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تأکید کرد: ملت ایران همواره در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و غرب ایستادگی می‌کند و نمی‌گذارد که دشمن در اعتقادات ملت پیش‌روی کرده و اهداف خود را پیاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار