رییس سازمان سینمایی گفت: انقلاب اسلامی رنسانس هنر است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، دکتر "حجت الله ایوبی " پنج شنبه – 18 دی-  در بازدید از مدرسه هنر اسلامی قم گفت: مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی مشتاقانه منتظر این هستند که از خروجی کارگاه های فکری امروز ایران استفاده کنند و این از برکات علمی جهان تشیع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ،سینمای امروز ما فرزند همین انقلاب است و کارنامه بسیار درخشانی هم دارد افزود با ایجاد اعتماد متقابل ،سینما گران ما اشتیاق بسیاری برای کار با مراکز علمی، مذهبی و دانشگاهی  دارند.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه نیازمند فیلمنامه خوب هستیم، تاکید کرد: فیلم خوب مبتنی بر فیلمنامه خوب می باشد و فیلمنامه نویسی هنوز به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.

رییس سازمان سینمایی کشور خاطر نشان کرد: ادبیات ما ریشه در دین دارد و باید از این گنجینه بهره بگیریم. 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه از بخشهای گوناگون مدرسه هنر اسلامی قم بازدید و با مسوولان آن گفت وگو کردند. 

مدرسه اسلامی هنر، موسسه ای غیر دولتی و غیر انتفاعی است که فعالیت رسمی خود را از سال 1383 آغاز کرده و با در نظر داشتن اهدافی همچون تثبیت جایگاه هنر در حوزه های علمیه، شناخت ظرفیت قالبهای هنری و آمیختن تعهد حوزوی با تخصص هنری،  در حال فعالیت است.

 بنابر این گزارش، دکتر "ایوبی" و هیئت همراه در ادامه سفر به شهر قم ، از کارگاه ساخت ضریح مطهر حرم امامین عسکریین و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین نیز بازدید کردند.

"عبدالرضا ایزد پناه" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ،"حبیب ایل بیگی " مدیر عامل انجمن سینمای جوانان، " علی رضا رضا داد " دبیر جشنواره فیلم فجر و " نصرالله مرادی " معاوت توسعه و پشتیبانی  سازمان سینمایی ایوبی را در این دیدار ها  همراهی کردند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.