محافل آگاه آمریکایی از گفتگوی رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان با مقامات آمریکایی در مورد تجهیز مخالفان سوری خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛محافل آگاه آمریکایی در مصاحبه با روزنامه «الجمهوریه» لبنان فاش کردند که «خالد بن بندر بن عبدالعزیز» رئیس سرویس اطلاعات عربستان در جریان سفر به آمریکا به بررسی چندین پرونده پرداخت.

این محافل افزودند: رئیس سرویس اطلاعات عربستان در جریان سفر به آمریکا بر ازسرگیری تشکیل مخالفان سوری و حمایت از عشایر عراقی که قرار است نمایندگان آنها بزودی به واشنگتن سفر کنند، تاکید کرد.

«خالد بن بندر عبدالعزیز آل سعود» و «لیزا موناکو» روز چهارشنبه گذشته هم در دیداری دوجانبه در واشنگتن به گفتگو در خصوص همکاری عربستان و آمریکا در زمینه امنیتی و منطقه‎ای پرداختند.

«برنادیت میهان» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با شاهزاده سعودی کشته شدن چند نیروی امنیتی عربستان را در جریان حمله داعش به مرزهای عربستان و عراق محکوم کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه دو طرف درمورد تحولات اخیر یمن و تلاش عربستان برای همکاری با دولت عراق گفتگو کردند، افزود: «خالد بن بندر عبدالعزیز آل سعود» و «لیزا موناکو»در این دیدار به بررسی پرونده سوریه و برنامه هسته‎ای ایران پرداختند.


انتهای پیام//
برچسب ها: خالد ، بندر ، عربستان ، داعش ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار