یکی از مدیران و طراحان هنری فیلم "محمد رسول‌الله" گفت: ساخت "محمد رسول‌الله" اولین قدم با عظمت مجید مجیدی و سینمای ایران بوده و در هنگام نمایش فیلم به حتم همه روی این صحبت نظر مثبتی خواهند داشت.

محسن شاه‌ابراهیمی یکی از مدیران و طراحان هنری فیلم سینمایی "محمد رسول‌الله"در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: یک گروه عظیم پشت کار طراحی شهرک سینمایی این اثر  شامل طراحی فضا، آکسسوار و لباس بود و من هم در این رابطه بخش طراحی لباس را بر عهده داشتم و در تیم صحنه هم همکاری کردم.  
 
وی افزود: نوع کار در واقع به قول دوستان جزء آخرین کارهای با تولیدات عظیم سینمایی است و تصور می‌کنم بعد از این با پیشرفت تکنولوژی دیگر از روش‌های جدید و مدرن برای ساخت اثر استفاده کنند.  
 
شاه‌ابراهیمی در خصوص ساخت این اثر توسط مجید مجیدی عنوان کرد: ساخت "محمد رسول‌الله" اولین قدم با عظمت وی و به طور کلی اولین قدم با عظمت سینمای ایران بوده و در هنگام نمایش فیلم به حتم همه روی این صحبت نظر مثبتی خواهند داشت.  
 
وی در خصوص مقایسه‌ی این اثر با "محمد" ساخته‌ مصطفی عقاد بیان کرد: آن فیلم حدود 35 سال پیش ساخته شد و اکنون ما 35 سال پیشرفته تر از آن دوره تاریخی هستیم و توانایی‌هایی بیشتری را به دست آورده‌ایم و بدون هیچ ادعایی می‌توانم بگویم که "محمد رسول‌الله" سرتر از آن اثر خواهد بود.
 

انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار