صنعتگران و مهندسان بخش های مختلف حوزه ساخت و ساز در سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان (کاشی ، سرامیک ، تجهیزات آشپزخانه ، کابینت ، حمام ، سونا ، استخر، سیستم های سرمایشی، حرارتی و برودتی) که از 25 تا 28 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار می شود، گردهم می آیند.

به گزارش گروه اقتصادی ابشگاه خبرنگاران؛ سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بندرعباس؛ در این نمایشگاه بیش از 120 شرکت مهندسی، طراحی، صنعتی و شرکت های سازنده ؛ نوین ترین نقشه ها ، طرح ها ،تنکولوژی ها و صنایع مرتبط با ساخت و ساز را ارائه می کنند. 

در سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بندرعباس همچنین؛ انبوه سازان، تعاونی های ساختمانی ، نشریات ساختمانی ، مشاوران ساختمانی، شرکت های برق ساختمانی، شرکت های سیمانی و بتن و شرکت های نماسازی و در و پنجره و صنایع مرتبط از استان های مختلف کشور از جمله استان های تهران،هرمزگان، مشهد، اصفهان، یزد ، بندرعباس ، فارس ، ساری، گیلان، مرکزی، قزوین و همدان حضور و مشارکت دارند.

در سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بندرعباس؛جدیدترین و نوین ترین دستاوردها ، تولیدات و فنآوری های علمی و صنعتی در زمینه مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی،در و پنجره ، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی  ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

این نمایشگاه با هدف توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان سازی کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز ، شناخت توانمندیها و کمبودهای صنعت ساختمان ، آشنائی با پیشرفت های روز این صنعت در ایران و جهان، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ويژه برای رويارویی شرکتهای فعال در زمینه ماشین آلات ، تجهیزات ، مصالح ، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران  برگزار می شود.

بی شک برگزاری چنین نمایشگاهی در این منطقه از کشور و همجواری آن با کشورهای حوزه خلیج فارس، می تواند نقش مهمی در توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان و تجهیزات ساختمانی داشته باشد علاوه بر این، استان های اطراف هرمزگان نیز جزء استان های در حال رشد بوده و حضور شرکت های ساختمانی در سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بندرعباس می تواند موجب گسترش ساخت و ساز در این استان ها گردد.  
 
در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بندرعباس؛ برنامه های جانبی از جمله برگزاری نشستهای علمی در زمینه های سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها،استفاده از مصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافتهای فرسوده و مقاوم سازی ساختمانهای روستایی و نیز همایشهای تخصصی متنوع دیگر، کارگاه های آموزشی و سمینارهای مرتبط با صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

شیرآلات بهداشتی ، عایق های حرارتی و برودتی، انواع موزائیک و کفپوش و پارکت ، لوله های pvc  و پلی اتیلن ، درب و پنجره ، سنگ و سرامیک ، قالب های فلزی بتنی و داربست های مدولار ، دستگاه های تهویه مطبوع ، حمام ، وان و جکوزی ، کلید و پریز ، پله برقی و کانکس و ساختمان های پیش ساخته، برخی دیگر از محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.  
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره (دفترتهران) :26206727-021 و (دفتر اصفهان) : 36633939-031 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار