سایت تحلیلی بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا به استعدادیابی در میان فوتبالیست‌های جوان در این رقابت‌ها پرداخته و سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی را ستاره بعدی فوتبال آسیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت لدبروکس نیوز، وب سایت انگلیسی لدبروکس نیوز به تحلیل و بررسی بازیکنان و تیم‌های حاضر در بازی‌های جام ملت‌های آسیا پرداخته و طی فهرستی 5 تایی، ستاره‌های جوان و دارای آتیه حاضر در این رقابت‌ها را معرفی کرد.

فوتبال آسیا روند بسیار کندی در مسیر پیشرفت و رسیدن به استاندارد‌های جهانی را پشت‌سر می‌گذارد به همین دلیل است که شناختن فوتبالیست‌های جوان این قاره که می‌توانند استعدادهای درخشان طی سالیان بعدی باشند از اهمیت بالایی برخوردار است سایت انگلیسی از سردار آزمون مهاجم 20 ساله تیم فوتبال ایران به عنوان ستاره بعدی فوتبال آسیا نام برد.

در این گزارش آمده: سردار آزمون یکی از آن فوتبالیست‌های جوانی است که نامش در فهرست 100 تایی ستاره‌هایی که در سال 2015 منتظر درخشش آنان هستیم، قرار دارد، آزمون پس از درخشش در تیم سپاهان راهی روسیه شد تا برای روبین کازان به میدان برود، او یک گلزن قابل اطمینان با قدرت بدنی بالا است.

اما خصوصیتی که آزمون را از دیگر بازیکنان متمایز می‌کند، قدرت بالای خلق موقعیت گل و پاس کاری‌های بدون نقص است.

او گاهی در کنار مهاجمان و زمانی دیگر در پشت‌سر آنان به میدان می‌رود سن پایین سردار آزمون با توجه به پیشرفت فنی که بدست آمده کارشناسان را در مورد آینده درخشان او مطمئن ساخته است.

او می‌تواند با کسب تجارب بیشتر در عرصه ملی و باشگاهی به یک فوتبالیست ستاره در قاره آسیا تبدیل شود.

از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان برترین تیم آسیایی انتظار می‌رود چهارمین قهرمانی خود در بازی‌های جام ملت‌ها را در استرالیا به ثبت برساند.

سردار آزمون از جمله مهاجمان فوتبال ایران است که می‌تواند به این تیم در راه رسیدن به قهرمانی کمک کند.

دیگر استعدادهای جوان حاضر در جام ملت‌های آسیا عبارتند از: علی عرفان: مدافع چپ تیم فوتبال عراق 21 سال سن دارد و در سال 2013 عنوان برترین فوتبالیست جوان آسیا را به خود اختصاص داد.

او در فهرست 100استعداد شناخته شده سال 2014 قرار داشت و هم‌اکنون در تیم رایزسپورت ترکیه مشغول به فعالیت است.

میتو ریان: دروازه‌بان 22 ساله تیم فوتبال استرالیا، در تیم بلژیکی بروگ مشغول به فعالیت بوده و با توجه به میزبانی کشورش در بازی‌های جام ملت‌ها و تلاش آنان برای رسیدن به قهرمانی، کار دشواری در پیش دارد.

سان هونگ مین: مهاجم 22 ساله تیم فوتبال کره جنوبی نخستین بازی جام ملت‌ها مقابل عمان را با پیروزی به پایان برد، او در تیم بایرلورکوزن توپ می‌زند و سابقه حضور در تیم‌ هامبورگ را هم داشته است، او طی 3 سال گذشته فوتبال خود را در اروپا ارتقاء بخشیده و به یک مهاجم و گلزن تمام کننده تبدیل شده است.

یاسر الشمرانی: مدافع چپ عربستان سعودی 22 سال سن دارد و به عنوان برترین فوتبالیست سال آسیا انتخاب شده وی در دیدار تدارکاتی 4 ژانویه مقابل کره جنوبی مصدوم شده و اولین بازی تیم فوتبال عربستان مقابل چین را هم از دست می‌دهد.
الشمرانی در تیم فوتبال الاهلی عضویت دارد و به دلیل چند حرکت غیراخلاقی بارها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا توبیخ و حتی مجازات محرومیت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سپاهان ، روسیه ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار