هفتمین مرحله دارت رنکینگ کشوری با حضور 145 ورزشکار از 12 استان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد که با درخشش دارت اندازان تهرانی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این مسابقات 89 ورزشکار مرد و 56 دارت انداز زن از استان های اصفهان، لرستان، تهران، البرز، گیلان، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، فارس و مرکزی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
در بخش آقایان " عباس سمیعی" از استان تهران و" شاهین حسینی" از استان فارس به ترتیب عنوان های اول و دوم این رقابت ها را بدست آوردند . همچنین سید «حسین پیشوایی» از استان گیلان و «احمد کریمی راد» از استان اصفهان بطور مشترک عنوان سومی این رقابت ها را در بخش مردان از آن خود کردند.

اما در رقابتهای بخش بانوان ، «دنیز هشت بران» و «مونا فرهنگ» هر دو از استان تهران به ترتیب عنوان های اول و دوم را کسب کردند و «الهام ترکیان» از اصفهان و «سانیا جورجانی» از گلستان به صورت مشترک عنوان سومی این رقابت ها را در بخش بانوان به دست آوردند.

قرار است مرحله هشتم رنکینگ کشوری سوم بهمن ماه سال جاری در استان بوشهر برگزار شود.
بر اساس این گزارش ، قرار است ورزشکاران دارت کشور در 10 رنکینگ کشوری به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت بپردازند، بعد از پایان این رقابت ها 32 نفر دارت انداز مرد و به همین تعداد ورزشکار زن به مرحله بهترین بهترین ها راه می یابند که پس از آن چهار ورزشکار مرد و چهار ورزشکار زن به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: سمیعی ، رنکینگ ، تهران ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار