دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از صدور کیفرخواست برای سارق مسلح 2 فروشگاه این شهر توسط دادستانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ، مسلم محمد‌یاران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از دستگیری این سارق مسلح طی چند مرحله به پرونده این سارق در دادسرا در شعبه ویژه‌ای رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: برای مستند‌سازی این سرقت‌های مسلحانه، وی به همراه مقام قضایی و مأموران با حضور در فروشگاه‌های مزبور در یکی از خیابان‌های این شهر به چگونگی انجام اقدامات مجرمانه خود پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد اضافه کرد: پرونده این سارق پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب برای صدور حکم به دادگستری ارسال شده است.

وی در بخش دیگری نسبت به فعالیت برخی از باغ‌ تالارهای غیرمجاز در مرکز خراسان شمالی هشدار داد و افزود: براساس آمار از 22 باغ‌ تالار در بجنورد تنها سه مورد دارای مجوز است.

محمدیاران ادامه داد: برخی از این باغ تالارها با تغییر کاربری کشاورزی اقدام به ایجاد این اماکن کرده و از خدمات لازم برخوردار نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد فقدان سیستم‌های گرمایشی و یا برودتی را از مشکلات این باغ تالارها عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این، مجموعه‌ها فاقد سالن‌های مجزا برای آقایان و بانوان است.

وی با تاکید بر اینکه این باغ تالارها مکلف به اخذ پروانه از اتحادیه رستوران‌داران هستند، تصریح کرد: در صورت عدم اخذ مجوزهای لازم این باغ تالارها پلمب و از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

محمد‌یاران خاطرنشان کرد: اکنون فعالیت این دسته از باغ تالارها غیرقانونی است و باید سریع‌تر نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی همچنین بر رعایت موازین شرعی و اسلامی در مراسم‌ها در باغ تالارهای مرکز خراسان شمالی تاکید کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.