جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان تلاش دارند با درگیری‌های مذهبی و طایفه‌ای در کشورهای مسلمان، مردم را بکشند و ایده آنان این است که از هر گروهی کشته شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 380 شهید ادوات لشکر 41 ثارالله و سردار شهید "مهدی زندی‌نیا" در سیرجان اظهار داشت: شهدا مصداق آیات قران کریم هستند که به وعده و پیمان خود با خدا عمل کردند.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز هم یاد و خاطره شهدا به انسان‌ها و جوانان انرژی می‌دهد تا در مسیر شهدا و مبارزه با استکبار جهانی و کسانی که حاکمیت و ارزش‌های اسلامی را نشانه رفته‌اند، بایستند و ثابت‌قدم باشند.
 
وی انسان‌های مؤمن و ولایی را منتظر شهادت و کسب مقام شهدا در راه حاکمیت اسلام در جهان دانست و تصریح کرد: امروز تلاش استکبار جهانی و دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه است.
 
سردار عراقی اظهار کرد: دشمنان در برنامه خود دارند با درگیری‌های مذهبی و طایفه‌ای در کشورهای مسلمان مردم را بکشند و ایده آنان است از هر گروهی کشته شود.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: مسلمان‌کشی به نفع استکبار و صهیونیسم است و ما وظیفه داریم با اتحاد خود و همبستگی این آرزوی دشمنان و نقشه آنها را ناکام بگذاریم.
 
سردار عراقی با نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس ادامه داد: در هشت سال دفاع جانانه ما، تمام اسلام به رهبری امام خمینی(ره) مقابل تمام کفر جهانی به مزدوری صدام ایستاد و همین جوانان ما با قدرت ایمان توانستند در مقابل همه تسلیحات دشمنان جهانی و استکبار پیروز شوند که نتایج آن سربلندی و اقتدار امروز نظام اسلامی ایران است.
 
وی با تبریک هفته وحدت کشتار مردم در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، یمن، پاکستان و بحرین را توطئه استکبار جهانی و رژِیم اشغالگر قدس برای مسلمان‌کشی عنوان کرد.
 
سردار عراقی افزود: همه باید تلاش کنیم که وحدت و انسجام حفظ شود و یکی از پایه‌های اصلی امنیت کشور همین یکپارچگی و همبستگی است که در نظام اسلامی ایران این امنیت در سایه ولایت و رهبری محقق شده است.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان به شخصیت شهدا و شهید زندی فرمانده گردان ادوات لشکر 41 ثارالله اشاره کرد و آنان را انسان‌های با کرامتی دانست که بر اثر کرامت همه خصلت‌های خدایی از جمله شجاعت در برابر دشمنان را کسب کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار